یک کارگر فوت کرد
رئیس بیمارستان ولیعصر بافق گفت: بر اثر واژگونی مینی بوس کارگران معدن چاه گز یک کارگر جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 11 May 2023

احسان ثنایی رئیس بیمارستان ولیعصر بافق گفت: حدود ساعت ۱۸:۴۰ مینی بوس کارگران معدن چاه گز در ۳۲ کیلومتری بافق-چاه گز، واژگون شد که این حادثه یک فوتی و ۱۴ مصدوم بر جا گذاشت. 

او افزود: پس از رسیدن مصدومان به بیمارستان، بلافاصله تریاژ، ویزیت بیماران، اعلام کد بحران، فراخوان تیم بحران بیمارستان و حضور همه پزشکان متخصص، انجام شد. 

ثنایی بیان کرد: یک بیمار بدحال با خون ریزی شدید رتروپریتوئن و شکستگی لگن با افت شدید فشار خون و احیا قلبی، سریع به اتاق عمل منتقل شد، اما پس از اتمام جراحی و انتقال به ICU، به علت وخامت حال فوت شد. 

رئیس بیمارستان ولیعصر بافق عنوان کرد: پس از چهار ساعت تلاش بدون وقفه پرسنل و پزشکان بیمارستان، همه بیماران تعیین تکلیف شدند و شش بیمار پس از ویزیت و اقدامات لازم با حال عمومی خوب مرخص شدند. 

او گفت: پنج بیمار پس از اقدامات لازم در اورژانس، در بخش جراحی و در سرویس ارتوپدی بستری شدند و یک بیمار نیز در ICU در سرویس جراحی بستری شد تا وضعیت و فشارخون او کنترل شود و زیر نظر باشد. 

ثنایی تصریح کرد: یک بیمار با توجه به سردردی که داشت تا صبح در اورژانس زیر نظر بود و یک بیمار نیز با شکستگی مهره اعزام به یزد شد و در نهایت در ساعت ۱۱:۳۰ پس از تعیین تکلیف همه بیماران پایان بحران اعلام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار