مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از روستاییان محمد آباد بهاباد به مناسبت هفته بسیج سازندگی از خدمات ویزیت رایگان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ 11 May 2023

حامد کارگر در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اردوی جهادی با حضور تیم‌های پزشکی و تخصصی بسیج جامعه پزشکی یزد، در مرکز جامع سلامت محله محمدآباد بهاباد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این اردوی جهادی که با همکاری سپاه الغدیر استان یزد و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان بهاباد برگزار شد، بیش از ۱۰۰ نفر از روستاییان از خدمات ویزیت به همراه داروی رایگان بهره مند شدند.

کارگربیان داشت: در صورت نیاز به عمل جراحی نیز با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی، جراحی به صورت رایگان در بیمارستان های استان یزد انجام می شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهاباد یادآور شد: امیدواریم با اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، هزینه های مردم و قشر ضعیف جامعه را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی با طرح ویزیت رایگان اقدام به برقراری عدالت در حوزه سلامت کرده و ‏در این راستا به همت کانون‌هایی که در اقصی نقاط احداث کرده، مرهمی بر دردهای بیماران ‏به ویژه در مناطق روستایی و دورافتاده شده است.‏

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار