مراسم تکریم و معارفه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان یزد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 09 May 2023

«علی اکبر عزیزی» در این مراسم اظهار کرد: با توجه به سکونت بالغ بر ۱۲۰هزار نفر از اتباع خارجی در استان یزد، اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی یکی از مجموعه های مهم استان به شمار می‌رود و قطعا مدیرانی هم که برای آن انتخاب می‌شوند، باید مدیرانی توانمند و پرتلاش باشند.

وی افزود: اهمیت این مجموعه به اندازه‌ای است که تشکیل سازمان مهاجرین در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت و این سازمان ایجاد شد.

معاون استاندار در ادامه نیز «ابوالفضل خوشنویس» را مدیری تلاشگر و وقت‌گذار دانست و گفت: در دوران مدیریت ایشان اقدامات خوبی در حوزه اتباع صورت گرفت که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

وی افزود: «محمدحسین قانعیان» نیز از مدیران خوب ماست که سال ها در حوزه اتباع و مهاجرین خارجی کار کرده و در این حوزه شناخت کافی دارد که برای ایشان هم آرزوی موفقیت داریم.

در این مراسم «ابوالفضل خوشنویس» تکریم و «محمد حسین قانعیان» به عنوان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد معرفی شد. همچنین حکم خوشنویس به عنوان دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان نیز به وی اعطا شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار