مدیر عامل توزیع برق یزد:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به دغدغه‌مندی و رعایت کامل ایمنی در مدیریت‌های برق استان، گفت: پارسال با وجود سختی‌ها و حوادث طبیعی، سالی بدون حادثه را با رعایت ایمنی پشت سر گذاشتیم.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ 08 May 2023

«علی جم» در جمع ارزیابان شرکت توانیر به اقدامات شاخص استان در بخش ایمنی اشاره کرد و گفت: خرید تجهیزات حفاظت فردی و گروهی برای ۳۵۰ نفر و  ۸۰ اکیپ عملیاتی، خرید ۳۰ دستگاه خودروی عملیات، تهیه و توزیع بیش از  ۱۲ هزار عدد قفل ایمنی در خصوص چفت و بست دریچه و تابلوهای روشنایی در جهت رفع کانون‌های خطر و پیشگیری از حوادث مردمی انجام شده است.

وی تهیه تبلت جهت نظارت و بازدید کارشناسان ایمنی ستاد و امورها، ثبت ۱۵۰۰ بازدید از گروه های اجرایی در سال گذشته، شناسایی ۱۲۰۰ نقطه خطر و حادثه‌ساز و رفع خطر از ۳۱۳ مورد شناسایی شده، ثبت ۶۵۵۰ چک لیست بازدید از ماشین آلات و تجهیزات و نصب سیستم اعلام حریق در مدیریت‌های برق با اعتبار ۵۶۰ میلیون تومان را نیز مورد اشاره قرار داد.

این مسئول با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ ایمنی، پشت سر گذاشتن را یادآور شد و افزود: با وجود سختی‌ها و حوادث طبیعی، در سال گذشته هیچ اتفاقی و حادثه ای رخ نداد و این به دلیل رعایت کامل ایمنی و دغدغه مدیران و بهره‌برداران به مسئله مهم ایمنی است.

 وی برگزاری ۳۹ صبحگاه ایمنی برنامه‌ریزی شده در شش ماهه نخست امسال، انجام مانورهای جهادی در طول سال ، ارزیابی مستمر عملکرد واحدهای ایمنی ، برگزاری دوره های مختلف ایمنی ویژه سیمبانان و ساخت فیلم و موشن گرافی با موضوع ایمنی را از اقدامات مهم در دست اقدام برشمرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تشکیل نشست‌های ایمنی، بازدیدهای مستمر، فرهنگ سازی، عملکرد نرم افزار و جاری سازی آن، بررسی حواث و شبه حادثه و داشتن برنامه عملیاتی منسجم را جزو شاخص‌های اصلی ارزیابی‌های حوزه ایمنی بیان کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار