معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: یکی از عوامل مهم در متوقف کردن رشد تولید و همچنین افزایش بیکاری، قاچاق کالا است.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 06 May 2023

علی‌اکبر عزیزی در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی و دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان یزد، اظهار کرد: قاچاق کالا مانع رشد تولید و عامل افزایش بیکاری در کشور است.

وی افزود: کالاهای قاچاق ضمن خارج کردن ارز از کشور موجب از رونق افتادن چرخه تولید و خاموشی چراغ واحدهای تولیدی می‌شود؛ بنابراین تلاش در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه مبارزه با کالای قاچاق گفت: این حوزه نیز از حوزه‌های خیلی مهم به شمار می‌رود که پیشرفت‌های کشور در حوزه تولید را تحت‌الشعاع قرار داده و مشکلاتی را فراهم آورده است.

وی همچنین به سکونت بالغ‌بر ۱۲۰ هزار نفر از اتباع خارجی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی یکی از مجموعه‌های مهم استان به شمار می‌رود و قطعاً مدیرانی هم که برای آن انتخاب می‌شوند باید مدیرانی توانمند و پرتلاش باشند. اهمیت این مجموعه به‌اندازه‌ای است که تشکیل سازمان مهاجرین در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت و این سازمان ایجاد شد.

گفتنی است در این آیین که با حضور اعضای ستاد ساماندهی اتباع مهاجرین استان و اعضای کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان برگزار شد، از تلاش‌های ابوالفضل خوشنویس قدردانی و محمدحسین قانعیان به جای وی به عنوان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد منصوب شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار