مدیرکل فرودگاه های استان یزد گفت: باند فرودگاه یزد بهسازی و عملیاتی و تکمیل شد و تجهیزات ناوبری را نیز بهبود دادیم.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 28 March 2023

کمال دهقانی منشادی مدیرکل فرودگاه های استان یزد با اشاره به اقدامات و تمهیدات صورت گرفته و آماده سازی این فرودگاه برای ایام عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از 4 فرودین آغاز می شود نمازخانه فرودگاه های استان یزد را برای پذیرایی و همچنین انجام فرایض دینی مسافران آماده کرده ایم.

وی افزود: نمادهای و مکان های دیدنی استان یزد را به وسیله بنر و بیلبورد در معرض دید مسافران قرار داده ایم و محوطه بیرون فرودگاه ها را نیز به وسیله نورپردازی و گل کاری طبیعی زیباتر ساخته ایم.

دهقانی منشادی خاطرنشان کرد: باند فرودگاه یزد بهسازی و عملیاتی و تکمیل شد و تجهیزات ناوبری را نیز بهبود دادیم.

مدیرکل فرودگاه های استان یزد از استقرار میز خدمت و پاسخگویی به مسافران در فرودگاه های استان یزد خبر داد و گفت: در صورت هرگونه تاخیر احتمالی پروازها  باید نفر پاسخگو مقابل مردم ضمن عذرخواهی پاسخگوی سوالات آنان باشند.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت سال نو در همه سالنهای فرودگاه های استان یزد سفره هفت سین همراه با آگواریوم بزرگ ماهی برپا شده است و فوارهای آب جلوی ترمینال ها نیز آمده سازی شد.

دهقانی منشادی خاطرنشان کرد: بخشی از محوطه بیرونی فرودگاه ها را با چمن مصنوعی تزئین کرده ایم تا در مصذف آب صرفه جویی وصرت گیردو بیلبوردهای سفر شاد ایران آباد  نیز در محوطه هیا داخلی و بیرونی فرودگاه ها نصب شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار