عضو شورای شهر مطرح کرد:
رئیس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌های شورای اسلامی شهر یزد گفت: با استفاده از «منظومه خدمات یکپارچه یزدمن» شهروندان می‌توانند با یک حساب کاربری از خدمات شهرداری استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ 28 March 2023

مجید تجملیان در دیدار با برخی مدیران شهرداری یزد اظهار کرد: طی دو سال گذشته در کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌ها با همکاری سازمان فاوا و مجموعه‌های دیگر شهرداری از جمله سازمان‌های سیماومنظر، حمل‌ونقل، مدیریت پسماند، حوزه مدیریت ترافیک شهرداری و معاونت برنامه‌ریزی شهرداری در صدد عملیاتی شدن منظومه خدمات یکپارچه «یزد من» بوده‌ایم.

وی افزود: این منظومه متشکل از تعداد زیادی خدمات مختلفی است که شهرداری به شهروندان ارائه می‌کند و همه آنها حول یک سامانه هویت سنجی و اعتبار سنجی متمرکز فعالیت می‌کنند. یعنی مردم با یک حساب شهروندی می‌توانند انواع خدمات را از شهرداری دریافت کنند و نیاز به حساب‌های کاربری متعدد نداشته باشند.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌های شورای اسلامی شهر یزد ضمن عذرخواهی برای تأخیر پیش‌آمده در رونمایی و آغاز به‌کار رسمی منظومه خدمات یکپارچه یزد من، گفت: قرار بود در ایام دهه فجر ۱۴۰۱ از این منظومه یکپارچه رونمایی شود اما باید علاوه بر بخش‌های فنی و اجرایی که هماهنگ شده بود، بخش‌های مالی شهرداری نیز با فرایندهای این منظومه خدمات یکپارچه هماهنگ می‌شدند که متأسفانه مغفول واقع شده بود. به همین دلیل مقرر شد رونمایی این منظومه به اوایل سال ۱۴۰۲ موکول شود.

وی با اشاره به رونمایی از منظومه یکپارچه خدمات شهرداری یزد به شهروندان ادامه داد: با رونمایی از منظومه خدمات یکپارچه یزد من، شهروندان ابتدا می‌توانند از طریق تلفن همراه خود برای استفاده از اتوبوس، وسایل بازی شهربازی، پارک خودرو در حاشیه معابر، تحویل پسماند خشک و چندین خدمات دیگر استفاده کنند که البته این امکانات نیز به‌تدریج به فهرست خدمات تحت پوشش «یزد من» افزوده خواهد شد.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار