رییس شورای اسلامی شهر یزد بودجه شهرداری این شهر در سالجاری را چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: از این مبلغ ۲۷ درصد برای اعتبارات جاری و ۷۳ درصد برای حوزه عمرانی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۹۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ 26 March 2023

"عزیزالله سیفی" در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده، سال جاری می توان، تحول و جهش فعالیت های عمرانی در شهر یزد باشد.

وی اظهار کرد: آغاز عملیات عمرانی زیرگذر میدان صاحب زمان (عج) و اجرا و تکمیل پروژه عمرانی شهیدان پارسائیان از جمله برنامه‌های شورا در سالجاری است که اجرای این طرح بار ترافیکی برخی مسیرهای یزد به ویژه مسیرهای منتهی به آزادشهر،صفائیه و میدان امام علی(ع) را کاهش می‌دهد.

به گفته وی همچنین ۲۹ دستگاه اتوبوس و ۹۵ دستگاه ون نیز خریداری شده است که با تحویل آن در سال جاری، تحولی در حمل و نقل شهر یزد ایجاد می شود.

سیفی با بیان اینکه شورای ششم از ابتدای فعالیت درصدد تکمیل طرح های نیمه تمام و آبادانی بوده، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۲۳ جلسه علنی شورا منجر به ۲۲۲ مصوبه شد که بخشی از این مصوبات برای حل مسائل شهرداری و بخش قابل توجه آن برای رفع مشکلات مردم بود.

سیفی حذف تبصره سه در قبوض آب و حذف کسری فضای باز خانه های ویلایی و آپارتمانی را از جمله مصوبات شورای شهر یزد در سال گذشته بیان کرد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری یزد بیش از ۲۰۰ خدمات به شهروندان إرائه می دهد هرچند انتقاداتی بر عملکرد شورا و شهرداری وارد است اما در تلاش هستیم تا با اقدامات و فعالیت های رضایت بخش در شهر، مردم رضایت بیشتری از شورا و شهرداری داشته باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار