معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد: پویش هلال رحمت با شعار «نوروز با نوع دوستی، رمضان با مهربانی» در سطح استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 25 March 2023

احمد لجه در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و  با اشاره به اجرای این طرح برای دومین سال متوالی اظهار کرد: این طرح با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسیج منابع مردمی و داوطلبی در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های کمتر برخوردار شهری و روستایی در حال برگزاری است.

وی بهره‌گیری از ظرفیت مددکاران اجتماعی برای شناسایی نیازمندان واقعی، هماهنگی با تولیدکنندگان اسباب‌ بازی برای گنجاندن وسایل بازی و سرگرمی در بسته‌های اهدایی به کودکان بی سرپرست و هماهنگی با خیران و اصناف برای تهیه بن غذا و بن کالا ویژه جامعه هدف را از دیگر رویکرد‌های پویش هلال رحمت سال گذشته برشمرد.

لجه تصریح کرد: علاوه بر تمامی فعالیت‌های امدادی، حمایت معیشتی و تأمین امنیت غذایی قشر‌های محروم نیز به منزله یک برنامه و راهبرد مهم مدنظر جمعیت هلال احمر است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: رشد سرمایه اجتماعی و مشارکت اجتماعی، داروی بی‌بدیل جامعه امروز بوده و سازمان داوطلبان هلال احمر این برنامه‌های حمایتی را با مشارکت‌پذیری آحاد جامعه به عنوان ارزشی اخلاقی، دنبال کرده است.

وی اظهار کرد: سازمان داوطلبان به احترام شرکای اجتماعی خود اعم از خیران، نیکوکاران، مؤسسه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد، زمینه‌های مشارکت مردم را در بستر‌های فناورانه و در امور مختلف بیش از پیش فراهم کرده است.

لجه گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد‌های دستوری #۹*۱۱۲* و#۱۱۲ *۷۴۱* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب‌های ۹۹۹۹۹ بانک ملی و ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ بانک مرکزی و یا شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶، در پویش هلال رحمت امسال مشارکت کنند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر یزد این رویداد ملی با همکاری صدا و سیمای مرکز استان یزد، ائمه نماز جمعه و جماعات در استان‌ها و خیران و اصناف اشاعه و اجرا می‌شود و شعب جمعیت هلال احمر پس از جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی، اقدام به توزیع آن‌ها در بین محرومان حقیقی در اسرع وقت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار