«محمد حسین ترکی» مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این باره گفت: این جشنواره با هدف استفاده از ظرفیت رسانهها برای معرفی فعالیتهای سازمان به مردم و همچنین اطلاع رسانی آنها در ایام عید نوروز است تا به خوبی مردم کشور و استان بتوانند از این برنامه ها استفاده کنند.
وی گفت: این جشنواره در قالب های خبر، گزارش، مصاحبه، اخبار پوششی، گزارش تصویری است و اصحاب رسانه میتوانند با تولید محتوا در این بخشها در این جشنواره شرکت کنند.
ترکی ادامه داد: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و همزمانی با ایام نوروز به صورت ویژه نیز به موضوع فرهنگ مردم یزد و ویژه برنامههای این ماه پرداخته می شود و تولیدات رسانه ای در این بخش نیز حمایت خواهند شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیش از ۴۰ ویژه برنامه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تدارک دیده که هر کدام از آنها میتواند فرهنگ مردم استان را به جامعه معرفی کند و امیدواریم با همکاری رسانه ها بتوانیم در این مسیر گامهای اساسی برداریم و از این تولیدات حمایت کنیم.