معاون خدمات شهری شهرداری یزد خبر داد:
معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از خدمات رایگان شهرداری برای خانه تکانی استفاده کنند، گفت: شهرداری برای انتقال دورریزهای بزرگ شهروندان به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 15 March 2023

حمیدرضا رحیمدل با بیان اینکه طبق سال‌های قبل شهرداری در هفته پایانی سال به شهروندان در انتقال وسایل کمک می‌کند، اظهار کرد: شهروندان ممکن است در زمان خانه تکانی برای جابه‌جایی وسایل سنگین همانند مبل و کمد با مشکل مواجه شوند، از این‌رو برنامه‌ریزی برای انتقال این وسایل انجام شده است.

وی افزود: شهروندان برای دریافت خدمات خانه تکانی از شهرداری باید منطقه و آدرس منزل را به طور کامل در اختیار بگذارند تا کمک‌رسانی راحت‌تر انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان اینکه همکاران خدمات‌رسان شهرداری وسایل کهنه و حجیم را به مکان‌های دفن زباله انتقال می‌دهند، خاطرنشان کرد: شهروندان برای انتقال دورریزهای بزرگ خود می‌توانند با شماره ۳۷۲۵۰۰۲۰ یا ۱۳۷ تماس بگیرند تا همکاران شهرداری در اسرع وقت کار انتقال را انجام دهند.

رحیمدل با بیان اینکه یاری‌رسانی به مردم در جابه‌جایی وسایل به زیبایی چشم‌انداز شهری نیز کمک می‌کند، گفت: با توجه به افزایش حجم زباله در روزهای پایانی سال، احتمال تأخیر در انتقال ضایعات وجود دارد، از این رو از شهروندان درخواست می‌شود زباله‌های خود را در ساعت تعیین شده بیرون بگذارند.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار