تیم فوتبال شهید قندی یزد روز یکشنبه در دیداری خانگی تیم مس نوین کرمان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ 13 March 2023

این مسابقه در چارچوب هفته بیستم گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور جمعی از تماشاگران و مسئولان در زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد.

تنها گل این دیدار را در دقیقه ۵۶ علیرضا افسرده برای تیم فوتبال شهید قندی یزد به ثمر رساند و این نتیجه به رغم تلاش دو تیم به خصوص تیم مس نوین کرمان تغییری نکرد و میهمان با قبول شکست استان یزد را ترک کرد.

تیم فوتبال قندی هم‌اکنون با کسب ۳۵ امتیاز بعد از تیم‌های نفت و گاز گچساران ۳۷ امتیازی و داماش گیلان ۳۵ امتیازی با تفاضل گل در مکان سوم جدول رده بندی گروه ۲ لیگ دسته ۲ فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور قرار دارد.

مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری در۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت از دهم مهرماه آغاز شد و بر اساس مقررات فدراسیون، مسابقات در قالب یک برنامه مدون پیگری می‌شود و در پایان تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) را در فصل آینده کسب می‌کند.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

حضور سه تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار