مسابقات شنای آزاد بانوان المپیاد فرهنگی، ورزشی محلات یزد با حضور ۱۸۰ شناگر در استخر ۲۲ بهمن برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 13 March 2023

این مسابقات در رده‌های سنی زیر ۱۰، ۱۱ تا ۱۲، ۱۳ تا ۱۴، ۱۵ تا ۱۷ و ۱۸ سال به بالا برگزار و در پایان در رده سنی زیر۱۰ سال، یاسمین زهرا دره‌شیری، مهرسا رفیعی و آتناالسادات نمکی و در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال نیز محیاالسادات گلشن، حنانه ساعی و الناز برزگری اول تا سوم شدند.

همچنین در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال، شادی ذاکری نیا، زهرا دهقان و ویانا شاهدی و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال نیز مهدیه علیزاده، بهناز بابائی زاده و نرگس کهدویی و در رده سنی ۱۸ سال به بالا نیز اکرم‌السادات صفوی مقدم، سمیرا مظفری و زهرا سرباغی یزدی مکان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دهمین المپیاد ورزش محلات شهر یزد در ۲ بخش آقایان و بانوان در ۳۷ رشته بخش انفرادی، ۱۶ رشته در بخش تیمی، ۲ رشته به صورت خانوادگی و ۶ رشته در بخش جانبازان و معلولان و همچنین والیبال، هندبال، فوتسال، بسکتبال، شطرنج، بدمینتون، دارت، جودو، طناب کشی، کشتی ، شطرنج ، کاراته، ووشو، اسکواش پیگیری می‌شود.

در المپیاد سال گذشته ۷۰۰ مدال به برگزیدگان رشته‌های مختلف اعطا شد و در سال جاری ۱۷۰۰ مدال به ارزش ۵۷۶ میلیون تومان به برگزیدگان اهدا می‌شود .

همگرایی خانواده‌ها، تحرک بدنی، سلامت جسمی ،روانی و ارتقای نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری المپیاد ورزشی محلات است و ۳۱ هیات ورزشی در برگزاری این المپیاد با سازمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدهمکاری دارند.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار