توسط هلال احمر؛
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: جمعیت هلال احمر به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی چهارشنبه سوری، دوره آموزش ایمنی در مراسم چهارشنبه‌سوری را برگزار می کند.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ 13 March 2023

محمدمهدی اقبالی اظهار داشت: شرکت کنندگان در دوره آموزش ایمنی در مراسم چهارشنبه آخر سال با درس آموخته‌های ناشی چهارشنبه‌سوری، حوادث شایع در چهارشنبه سوری، نکات ایمنی در مراسم چهارشنبه‌سوری، کاهش خطرات ناشی از مواد منفجره و آتش‌زا، کمک‌های اولیه برای قربانیان و آسیب‌دیدگان مراسم چهارشنبه‌سوری، آسیبهای ناشی از حوادث چهارشنبه‌سوری، کمک‌های اولیه در سوختگی‌ها، کمک‌های اولیه در هنگام قطع عضو و کمک‌های اولیه در آسیب‌های چشمی آشنا خواهند شد.

وی گفت: در اجرا و برگزاری این دوره آموزشی، خانواده ها با اقدامات ایمنی از بروز حوادث در چهارشنبه‌ سوری پیشگیری می کنند و در صورت وجود آسیب با انجام کمک‌های اولیه به فرد یا افرادی که آسیب دیده‌اند، کمک خواهند کرد.

اقبالی عنوان کرد : به منظور پیشگیری از حوادث شب چهارشنبه آخر سال خانواده ها می توان نقش مهمی و تعیین کننده داشته باشند و با آگاه سازی کودکان و نوجوانان آنان را تشویق کنند که در کنار آنها و با استفاده از وسایل بی خطر یا کم خطر، این شب پرخطر را سپری کنند.

به گفته وی، والدین باید به فرزندان خود آموزش دهند که آنان در مقابل مواد محترقه، منفجره و آتش بازی آسیب پذیر هستند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: آموزش آسیب پذیری در مقابل خطرات یادشده، از اهمیت خاصی برخوردار است و شاید به اذعان برخی افراد، هشدارها در این زمینه تکراری است، اما باید همچنان گفته شوند.

اقبالی یادآور شد: برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره آموزشی روی لینک https://learn.khadem.ir/course/pub/۱۲۶۱۲/dashboard کلیک کنید و ۲۴ ساعت پس از قبولی در آزمون، گواهینامه خود را دریافت کنید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار