امام جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که دشمن تلاش دارد که قدرت اسلام و نور الهی را در دل مردم و جوانان ما کمرنگ و اگر بتواند ما را از آن جدا کند.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ 12 March 2023

آیت الله «محمدرضا ناصری» در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد در مسجد ملا اسماعیل میعادگاه نماز جمعه، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و پرهیز از گناه، بر حفظ ارزشها و باورهای اسلامی و پایداری بر تعهدات خود نسبت به اسلام و انقلاب و تداوم راه الهی علی‌رغم مشکلات متعدد با جهاد در راه خداوند تاکید کرد.

وی اظهار کرد: دشمن تلاش دارد که قدرت اسلام و نور الهی را در دل مردم و جوانان ما کمرنگ و اگر بتواند از آن جدا کند.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب الهی و در مسیر رسیدن به کمال انسانیت و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) خواند و گفت: نباید جوانان ما در این مسیر الهی سست شوند بلکه باید در برابر دشمنی‌ها و سختی‌ها مقاومت و ایستادگی کنند و خداوند نیز همانگونه که تاکنون ما را در برابر خدعه‌های دشمنان حفظ کرده، مشکلات را از پیش روی ما برخواهد داشت.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنانش ضمن سفارش به اهتمام به امور مساجد، گفت: مساجد از ابتدای دین، پایگاه اسلام بوده و برنامه‌ریزی و جهاد و همه امور مسلمانان در مساجد انجام می‌شده است.

وی با بیان این که مساجد باید جایگاه ارتقاء و امید مسلمانان باشد، بر آبادانی مساجد تاکید کرد و گفت: امروز اندکی از رونق مساجد کاسته شده ولی باید مجدد آنها را احیا کنیم و علاوه بر اقامه نماز، سایر امور مسلمین را در همین مساجد حل و فصل کنیم.

آیت الله ناصری با اشاره به برقراری حکومت اسلامی، بر تقویت اتحاد و وحدت برای تداوم حرکت در این مسیر بدون جناح‌گرایی و در برابر هجمه‌ی همه جانبه دشمنان تاکید کرد و گفت: باید به جای انتقاد به مشکلات و یاری دشمن، برای رهایی از جامعه از این مسائل، دست به دست هم داده و همدیگر را یاری کنیم تا بنا بر وعده الهی، خداوند نیز ما را کمک کند.

امام جمعه یزد با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، همه مردم را به اهتمام به توصیه‌های معظم له در مورد مسمومیت‌های سریالی و توصیه‌های مطرح شده در خصوص درختکاری سفارش کرد و گفت: قطعاً مسائل اخیر در جامعه توطئه دشمنان در قالب جنگ ترکیبی است و باید نسبت به این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار