رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تدارک برنامه‌های متعدد فرهنگی برای ایام نوروز ۱۴۰۲ و استقبال از مسافران نوروزی یزد، از برگزاری جشن تحویل سال با برنامه‌های ویژه و شاد در میدان امیر چخماق این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ 12 March 2023

«بی‌بی فاطمه حقیرالسادات» ضمن اعلام این خبر، به آمادگی کامل استان یزد برای پذیرایی از مسافران نوروزی اشاره و اظهار کرد: با توجه به ضرورت آمادگی کامل این کلان‌شهر برای ایام نوروز، ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد از چند ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین مباحثی که در این ستاد مورد توجه قرار گرفته است، آمادگی کامل شهر یزد در حوزه‌های مختلف برای جذب و پذیرایی از مسافران نوروزی بود که تاکنون نیز اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: سال گذشته این کلان‌شهر میزبان تعداد بسیاری از گردشگران نوروزی بود و امسال نیز طبق پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که تعداد مسافران نوروزی که به یزد مراجعه می‌کنند، بیشتر از قبل باشد.

وی خاطرنشان کرد: سعی شده است که جاذبه‌های گردشگری یزد در حوزه‌های مختلف طبیعی، مذهبی و تاریخی آمادگی کامل را برای استقبال از مسافران داشته باشد.

وی یکی از ویژگی‌هایی که مسافران نوروزی ۱۴۰۱ به طور گسترده به آن اشاره می‌کردند را نظافت بسیار خوب شهر دانست و تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته، به هرکجای بافت و شهر یزد که سرکشی می‌کردیم، نظافت بسیار خوبی را شاهد بودیم و امسال نیز تلاش شده است که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

حقیرالسادات افزود: از دیگر مباحثی که به‌صورت ویژه برای ایام نوروز برنامه‌ریزی شده است، اقدامات و برنامه‌های فرهنگی است که ویژه این ایام در نقاط مختلف شهر به‌ویژه مناطق گردشگرپذیر اجرا می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار