تیم والیبال شهداب یزد با شکست لبنیات هراز آمل، قهرمان لیگ برتر والیبال کشور شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 09 March 2023

تیم والیبال شهداب یزد با شکست لبنیات هراز آمل در دیدار نهایی لیگ برتر مردان، دومین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و در شب نیمه شعبان عیدی بسیار با ارزشی را به مردم شهر جهانی هدیه کرد.

در دیدار نهایی سی‌‎و‌ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران تیم‌های شهداب یزد و لبنیات هراز آمل در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که دو تیم در پایان مرحله گروهی در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفته بودند.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب یزد سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ نماینده آمل را شکست دادند تا در چهارمین سال حضور در والیبال ایران برای دومین بار قهرمان لیگ برتر مردان شوند.

تیم شهداب یزد که از سال ۱۳۹۸ فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال ۱۴۰۰ و در سومین حضور خود در این رقابت‌ها سکوی قهرمانی را از آن خود کرد و امسال موفق به تکرار این عنوان شد.

شهدابی‌ها در این مسیر و در پایان مرحله مقدماتی ۱۹ برد، هفت باخت و ۵۴ امتیاز را به ثبت رساندند و در جایگاه نخست جدول قرار گرفتند.

این تیم در مرحله یک چهارم نهایی و در دو مسابقه متوالی ایفاسرام اردکان را شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف کرد. شاگردان محمدرضا تندروان در مرحله نیمه‌نهایی تیم جوان و باانگیزه پاس گرگان را شکست دادند تا به عنوان فینالیست نخست این رقابت‌ها در سال ۱۴۰۱ معرفی شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار