آموزش و پرورش استان یزد به منظور میزبانی از مسافران نوروزی عید ۱۴۰۲ بیش از دو هزار و ۱۰۰ کلاس را در مدارس منتخب سراسر استان آماده و تجهیز کرده است.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 06 March 2023

«احمد نعمتی» رئیس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در این باره در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا تصریح کرد: آموزش و پرورش هر ساله اقدام به آماده‌سازی مدارس منتخب خود جهت اسکان فرهنگیان و مسافر نوروزی در سطح استان می‌کند که در همین راستا برای اسکان نوروز سال ۱۴۰۲ با ایجاد ۱۴ پایگاه نوروزی تعداد ۲۱۱۹ کلاس در ۲۵۹ مدرسه استان تجهیز و مهیا شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۹۳ مورد از این کلاسها دارای امکانات ویژه، ۷۱۰ مورد کلاسهای نوع الف و ۱۱۹۸ مورد نیز کلاسهای نوع ب است که برحسب امکانات و ظرفیتهای موجود دسته‌بندی شده‌اند.

نعمتی متذکر شد: علاوه بر این نیز ۱۱۸ کلاس برای شرایط اضطرار و ۳۴ مورد از سایر ظرفیتهای آموزش و پرورش مانند سالنها و دیگر مراکز آموزشی برای اسکان نوروزی مسافران در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان این که در همین رابطه قریب ۴۵۰ نفر از نیروهای اموزش و پروش استان به عنوان عوامل اجرایی اسکان نوروزی فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۲ فعالیت خواهند داشت، گفت: آموزش و پرورش به منظور تسهیل فرایند رزرو این کلاسها جهت اسکان سامانه‌ eskan.medu.ir را طراحی کرده تا متقاضیان با مراجعه به آن به لیست اقامتگاه‌های آماده و موجود دسترسی داشته باشند و در صورت تمایل اقدام به رزرو آنها کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار