سخنگوی شهرداری یزد خبر داد:
سخنگوی شهرداری یزد از تشکیل تیم‌های رصد به منظور بررسی آمادگی شهر برای استقبال از نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ 06 March 2023

حامد سلطانی امروز در جریان بازدید شهردار شهر میراث جهانی یزد از پروژه‌های شهرداری اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در حال حاضر در دستور کار شهرداری‌ها قرار دارد، مباحث مرتبط با نوروز است.

وی افزود: شهرداری یزد به دلیل وظایف و خدمات مختلفی که در این حوزه دارد، از چند ماه قبل اقدام به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی کرده است و با برنامه‌ریزی گسترده به سمت آماده‌سازی شهر در این حوزه حرکت می‌کند.

سخنگوی شهرداری شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری آن است که در ایام نوروز علاوه بر اینکه برای استقبال از مسافران نوروزی شهر را آماده می‌کند، فضای مناسبی را در سطح شهر برای ساکنان به وجود بیاورد تا آنها هم بتوانند از امکانات و خدمات شهرداری در این ایام استفاده کنند.

سلطانی اضافه کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در این زمینه انجام شده است و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه پیدا خواهد کرد، ایجاد و تشکیل تیم‌های رصد در مناطق پنج‌گانه شهرداری یزد است.

وی ادامه داد: این تیم‌ها با حضور در بخش‌های مختلف مناطق شهرداری یزد، تمام مسائل، چالش‌ها و مشکلات از جمله نیاز به لکه‌گیری آسفالت، رنگ‌آمیزی معابر، رفع مشکلات ظاهری و موارد مختلف دیگر را رصد می‌کنند و به مدیران مناطق گزارش می‌دهند.

سخنگوی شهرداری شهر میراث جهانی یزد گفت: بر اساس دستور شهردار یزد، مناطق شهرداری مکلف به رسیدگی و رفع مشکلات و چالش‌ها هستند تا بهترین نتیجه را از وضعیت شهر در ایام نوروز داشته باشیم.

سلطانی افزود: علاوه بر فعالیت تیم‌های رصد، شهروندان هم می‌توانند با بیان مشکلات خود شهرداری را در راستای رفع این چالش‌ها و بهبود شرایط برای استقبال از نوروز یاری کنند تا نوروزی شاد را در شهر یزد شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار