سه خانواده چهار قلویی یزدی که متولد سال ۱۴۰۱ بودند به دستور رییس‌جمهور توسط وزیر راه و شهرسازی، خانه هدیه گرفتند.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 15 January 2023

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده همراه با وزیر راه و شهرسازی در منزل سه خانواده دارای چهارقلوی شهر یزد حاضر شدند و به هر یک از این خانواده‌ها خانه هدیه دادند.

انسیه خزعلی در این دیدار گفت: امیدواریم با پیگیری هایی که صورت می گیرد در کمترین زمان خانه این سه خانواده تامین شود و یکی از مشکلاتی که سرراه خانواده ها برای بچه دار شدن است هزینه گزاف مسکن می باشد و ما در دولت برآنیم که در قدم اول این نگرانی را از روی دوش خانواده‌های چهارقلو و در قدم های بعدی در بین سایر خانواده‌های پرجمعیت حذف کنیم.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی هم با بیان اینکه بعد از پیگیری‌های معاون رئیس جمهور در جلسات تهران و بعد از ورود به استان یزد برآن شدیم که به طور ویژه این کار خیر محقق شود افزود: رئیس محترم جمهور به دلیل فشردگی برنامه ها نتوانستند در این دیدار حضور داشته باشند اما سلام رساندند و قول دادند که به هر خانواده یک واحد اهدا شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از خانواده ها میتوانند یک واحد آپارتمان یا زمین هدیه بگیرند خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که شما مشکلی از جهت تامین مسکن نداشته باشید و تمام فکر و دغدغه تان بزرگ کردن بچه‌ها باشد.

سه خانواده چهارقلویی در یزد از رییس‌جمهور خانه هدیه گرفتند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار