وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه در سفر به خاتم یزد ۸۰ میلیارد تومان به بیمارستان این شهرستان اختصاص داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ 15 January 2023

بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت الله خاتمی خاتم گفت: این بیمارستان با ارائه خدمات مناسب پذیرای بیماران از مناطق دیگر است به طوری که ۵۰ درصد بیماران غیر بومی هستند.

وی افزود: طرح گسترش بیمارستان از سال ۹۹ اغاز شده و در بازدید سال گذشته، پیشرفت فیزیکی ان ۳۰ درصد بود که در حال حاضر به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

عین اللهی ادامه داد: تاکنون بیش از ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده و در این سفر نیز این میزان اعتبار به منظور برای تکمیل طرح گسترش بیمارستان اختصاص یافته است و تا اوایل تابستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در طرح توسعه بیمارستان خاتم، اورژانس، بخش مراقبت های ویژه، سی تی اسکن، ازمایشگاه و سه اتاق عمل در نظر گرفته شده است.

اختصاص یک دستگاه آمبولانس به مروست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص یک دستگاه آمبولانس و تسریع در ساخت اورژانس در شهرستان مروست خبر داد.

وزارت بهداشت ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان خاتم یزد اختصاص داد

عین اللهی که امروز به خاتم سفر کرده بود در راه بازگشت با تجمع مردم شهرستان مروست مواجه شد و برای شنیدن مشکلات و نواقص بهداشتی و درمانی این شهرستان در مرکز بهداشتی درمانی دکتر غلامحسین علیم مروستی حضور یافت.

عدم حضور متخصصان، نبود آمبولانس، عدم تجهیزات و امکانات مناسب عمده مشکلات و درخواست مردم مروست بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز در جمع مردم مروست از تسریع در ساخت بخش اورژانس این شهرستان و حمایت های وزارت بهداشت خبر داد.

عین اللهی افزود: بعد از اتمام مناقصه یک دستگاه آمبولانس به این شهرستان اختصاص داده می شود؛ همچنین یک دستگاه ماشین شخصی برای انجام امورات این مرکز پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار