رئیس کمیته اقتصادی شانا خبر داد:
رئیس کمیته اقتصادی شانا با بیان اینکه رشد و پیشرفت در کشور با حضور مردم ممکن خواهد بود گفت: شرکت تعاونی فراگیر یزدی ها تا ایام الله دهه فجر راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ 04 January 2023

به گزارش روابط عمومی کمیته اقتصادی شانا در یزد، محمدرضا صادقی با بیان اینکه اقدامات زیادی در سطح جامعه برای انجام دادن وجود دارد که رشد اقتصادی مردم را رقم بزند اظهار داشت: متاسفانه توجه درستی به حضور و مشارکت مردم علی رغم اینکه مقام معظم رهبری تاکید داشته اند صورت نگرفته و مردم در فعالیت های اقتصادی که منجر به خلق ثروت و رفع فقر بشود حضور چندانی ندارند.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری و نام گذاری های اقتصادی ۱۰ سال گذشته افزود: بند اول سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی تاکید دارد بر تأمین شرایط و فعال‌سازی تمامی امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی و علمی کشور تا بر اساس آن توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی را با تسهیل و تشویق همکاری‌های جمعی رقم بزند و بر ارتقاء درآمد و نقش طبقات کم‌درآمد و متوسط جامعه در این مسیر تاکید شده است.
رئیس کمیته اقتصادی شانا با اشاره به اینکه یزد ظرفیت های مغفول بسیاری دارد که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته و از سویی شرایط و جایگاه استان نیز ایجاب می کند که مردم بیش از گذشته در اقتصاد حضور داشته باشند عنوان کرد: هدف از راه اندازی این شرکت تعاونی فراگیر بهره وری از ظرفیت های استان و کمک به اقتصاد مردم است که بر این اساس مردم بتوانند به لحاظ مالی رشد داشته باشند و با هدایت سرمایه های خرد در سطح جامعه به سمت فعالیت های مولد اقتصادی بخشی از مسائل مالی زندگی خود را تامین کنند.
وی با تاکید بر اینکه با این رویکرد و نگاه به دنبال سهم دهی به مردم برای حضور فعالانه در عرصه اقتصاد و بر اساس چارچوب بندهای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی هستیم تصریح کرد: راه اندازی شرکت تعاونی فراگیر برای مردم یزد در چند فاز انجام خواهد شد که بر اساس برنامه ریزی ها تا ایام الله دهه فجر به مرحله راه اندازی برای پذیره نویسی سهام خواهیم رسید.
صادقی با بیان اینکه افق روشنی برای آینده یزد بر اساس ظرفیت های استان و منابع موجود می بینیم افزود: شرکت تعاونی فراگیر در چند زمینه به صورت تخصصی و با حضور نخبگان و متخصصان عرصه های مربوطه فعالیت خود را آغاز می کند و با تکیه بر اصل شایسته سالاری و تخصص در پیشبرد اهداف گام بر می دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کمیته اقتصادی شانا از کانون های متعددی در حوزه اقتصاد شکل گرفته که از دلسوزان و متخصصان در بخش های مرتبط با اقتصاد هستند گفت: احکام اعضای کمیته اقتصادی شانا و کانون های مربوطه صادر شده است که به زودی حکم اعضای کمیته ابلاغ خواهد شد تا برنامه ریزی انجام شده در این کمیته برای استان محقق شده و جامه عمل بپوشد.
رئیس کمیته اقتصادی شانا با تاکید بر اینکه زمان به سرعت در حال گذر است و فرصت برای انجام کار از دست می رود عنوان کرد: سهم‌بری عادلانه برای مردم یزد در شرکت تعاونی فراگیر مورد توجه است که به تحقق آن بر اساس برنامه زمانبندی و فعالیت های اقتصادی امیدوار هستیم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار