ائمه جمعه شهرستان اشکذر شامل مناطق اشکذر، زارچ، رستاق و خضرآباد در استان یزد در نامه‌ای خطاب به وزیر صمت از فعالیت واحدهای صنعتی آلاینده در این منطقه انتقاد و جلوگیری از صدور مجوزهای جدید را خواستار شدند.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ 26 December 2022

در این نامه که به امضای حجج اسلام، طالبیان، دلاوری، غالبی و طباطبایی رسیده از اینکه شرایط منطقه به دلیل فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی آلوده شرایط سختی را برای مردم ایجاد کرده ابراز ناخرسندی کردند و نظارت و پیشگیری از آن را خواستار شدند.

در این نامه آمده است: شهرستان اشکذر از لحاظ واحدهای آلاینده از حد اشباع گذشته و دیگر ظرفیت پذیرش صنایع جدید و پرآبخواه را ندارد و مطالبه جدی مردم و مسئولان است که نسبت به استاندارد سازی واحدهای موجود بیش از گذشته اقدام شود.

همچنین در ادامه این نامه از وزیر صمت خواسته شده تا از ادامه فعالیت کارخانه شیشه مظروف که بدون مجوز محیط زیست پروانه فعالیت گرفته جلوگیری و برای رسیدگی به مطالبه و خواست عمومی مردم عنایت خاص صورت گیرد.

در پایان نیز از دولت خواسته شده برای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید و اشتغال جوانان از صنایع پاک در منطقه اشکذر حمایت صورت گیرد.

اشکذر در مسیر یزد به اردکان واقع شده که صنعتی ترین منطقه استان یزد محسوب می‌شود و بیشترین صنایع استان در این مسیر قرار گرفته است

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار