مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: با گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر فعالیت غیرقانونی پنج کلینیک زیبایی در شهر یزد، پرونده این واحدهای صنفی غیرمجاز در شعبه دوم این اداره کل مورد رسیدگی قرار گرفت که در نهایت منجر به تعطیلی این واحدها شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 26 December 2022

محمدمهدی مهاجریان مقدم افزود: بر اساس گزارش بازرسان ، این کلینیک‌ها بدون دریافت مجوزهای قانونی و دخالت غیرمجاز در امور پزشکی فعالیت کرده اند و خدمات درمانی را توسط افراد فاقد صلاحیت به بیماران ارائه می دادند.

وی اضافه کرد: با توجه به محرز بودن تخلف در این پرونده ها ، حکم تعطیلی این کلینیک ها و ضبط تمام ملزومات آنها به نفع دولت صادر شده که در خصوص یکی از این پرونده ها با توجه به تکرار تخلف و سابقه دار بودن محکوم علیه، حکم به پرداخت مبلغ پانصد میلیون ریال جزای نقدی و اعلام نام وی در جرائد و به مدت یکسال زندان صادر شد که با ارسال پرونده ها به اداره اجرای احکام و طی مراحل قانونی نسبت به اجرای کامل و مختومه شدن این پرونده ها اقدام خواهد شد.

با توجه به درآمد زیاد کلینیک های زیبایی ، برخی افراد فاقد صلاحیت در این زمینه، اقدام به راه اندازی کلینک های فاقد مجوز می کنند که فعالیت این مرکز مخاطراتی را برای شهروندانی که از خدمات آنها استفاده می کنند، به همراه داشته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار