مراسم شهادت مظلومانه حضرت امام حسن عسکری (ع) روز چهارشنبه با حضور اقشار مردم ولایتمدار در یزد و اکثر مناطق و شهرستان‌های استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ 05 October 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم‌های معنوی که در برخی مساجد ، امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار شد تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان مذهبی در رثای شهادت امام حسن عسکری (ع) مطالبی بیان کردند.

این مراسم در مرکز استان با حضور جمعی از مردم مومن و مسئولان اجرایی در فضایی معنوی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) در خصوص فضایل و مناقب این امام همام مطالبی بیان و بر شناخت راه و مرام ائمه طاهرین (ع) در جامعه اسلامی تاکید کرد.

حجت الاسلام سید علی میرنژاد گفت: عزت وسعادت مومن واقعی در گرو حرکت همیشگی در مسیر ائمه هدی (ع) و داشتن نقشه راه و هدف بر اساس آموزه‌های دینی و عمل به وظایف شرعی است.

وی به اهمیت جهاد تبیین در نظام اسلامی و اهمیت داشتن بینش و بصیرت اشاره کرد و گفت: باید برای تحقق اهداف نظام و ولایت فقیه مردم و مسئولان ماموریت الهی و ملی خود را انجام دهند .

در این مراسم که آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد حضور داشت حجت الاسلام میرحسینی در رثای شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) به عزاداری و سوگواری پرداخت.

منبع: ايرنا
برچسب ها: شهادت ، یزد ، معنوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار