برترین‌های مسابقات شمشیربازی استعداد‌های برتر دختران کشور در یزد معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 02 October 2022

 مسابقات شمشیربازی دختران سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور به مدت سه روز در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره به میزبانی یزد برگزار شد.


در این رقابت‌ها بیش از ۲۰۰ شمشیرباز از سراسر کشور در سالن شهید صدوقی یزد با هم به رقابت پرداختند.


در پایان این رقابت‌ها و در اسلحه سابر نرگس چترایی از اصفهان اول شد، هستی منصوری از یزد در رده دوم قرار گرفت و عنوان سوم مشترک هم به شیوا احمدزاده از آذربایجان غربی و ترنم حسینی از گیلان رسید.


در بخش تیمی اسلحه سابر نیز تیم آذربایجان غربی بر سکوی اول ایستاد، تیم یزد نایب قهرمان شد و تیم‌های اصفهان و گیلان به سوم مشترک دست یافتند.


در اسلحه فلوره زهرا کارگر از یزد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، زهرا حافظی از اصفهان دوم و ملینا بابایی و الینا محمدی هر دو از اصفهان سوم مشترک شدند.


عنوان قهرمانی تیمی اسلحه فلوره به تیم یزد رسید، تیم اصفهان دوم شد و عنوان سوم مشترک این اسلحه به تیم‌های آذربایجان غربی و کرمانشاه اختصاص یافت.


در اسلحه اپه ریحانه رضایی از اصفهان اول شد، سحر پورطحان از یزد عنوان دومی دست یافت و سوم مشترک نیز به تیام عباس نژاد از خراسان رضوی و زهرا حاج علیزاده از آذربایجان غربی رسید.


تیم‌های اصفهان و خراسان رضوی در بخش تیمی اسلحه اپه اول و دوم و تیم‌های یزد و آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند.


در پایان این رقابت‌ها و در مجموع سه اسلحه تیم اصفهان با کسب ۳ طلا، دو نقره و ۳ برنز در جایگاه اول قرار گرفت و تیم یزد با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و ۱ برنز نایب قهرمان شد و تیم آذربایجان غربی با کسب ۱ طلا و ۴ برنز سوم شد.

برچسب ها: شمشیربازی ، دختران ، رقابت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار