امام جمعه شهرستان تفت گفت: بینش و بصیرت مردم انقلابی و هوشیاری مسئولان بار دیگر آتش فتنه گران وابسته به دشمنان انقلاب اسلامی را خاموش کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ 27 September 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی‌ محمد گلوردی روز سه‌شنبه در آیین عزاداری حضرت امام رضا (ع) که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، افزود: فتنه گران با آتش زدن کلام وحی و پرچم ایران ماهیت پلید خود را نشان دادند، حوادث اخیر و فتنه‌ای که در برخی مناطق کشور اتفاق افتاد بار دیگر نشان داد که دشمن برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی به دنبال پیدا کردن فرصت است و باید مردم و مسئولان هوشیار باشند.

امام جمعه تفت اظهار کرد: هیچ مسلمانی هرگز نسبت به آتش زدن قرآن مجید، کشیدن چادر از سر زنان یا آتش زدن پرچم کشور خود اقدام نمی‌کند بنابراین این حوادث نشان داد که دشمنان کینه توز و آمریکا، صحنه‌گردان این آشوب هاست.

گلوردی بیان کرد: دشمنان و حامیان داخلی و منطقه‌ای آنها می‌خواهند با فتنه‌گری، ریشه دین، اعتقادات و اصل جمهوری اسلامی را بزنند و حضور مردم در صحنه و تلاش مسئولان موجب شکست آنها می شود.

وی در خصوص برگزاری برخی تجمعات و راهپیمایی‌ها توسط آحاد مردم بعد از فتنه اخیر در کشور نیز اظهار داشت: دشمنان حتی حضور گسترده مردم و عظمت این مراسم‌ها را در رسانه‌های گروهی نشان ندادند، زیرا چشم دیدن قدرت، عظمت و بصیرت مردم ایران را ندارند و برخی اخبار مهم ایران را سانسور می‌کنند و فقط اهداف خود را برجسته و پوشش می‌دهند.

 

گلوردی با تبیین اهمیت سبک زندگی دینی بر اساس سیره ائمه اطهار (ع) نیز گفت: راه سعادت نوجوانان و جوانان حرکت در مسیر زندگی امامان معصوم (ع) است و باید این موضوع در کشور برجسته شود.

وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کشور را در مقابل سند ۲۰۲۰ دانست و اضافه کرد: با اجرای این سند داخلی است که پایه‌های دینی و عقیدتی نسل جوان در کشور تقویت می‌شود.

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام مهدی عسکری یکی از کارشناسان مذهبی یزد در خصوص سیره، شخصیت و فضایل و مناقب حضرت امام رضا (ع) مطالبی بیان و برنامه عزاداری برگزار شد.

این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد .

مشابه این مراسم معنوی با حضور گسترده مردم و هیات های عزاداری در شهرستان‌های استان یزد برگزار شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: فتنه ، دشمن ، مسئولان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار