تیم والیبال شهداب یزد آخرین بازی‌های تدارکی قبل از شروع لیگ جدید را مقتدرانه با پیروزی پشت سرگذاشت تا نویدبخش تکرار عنوان قهرمانی خود برای فصل جدید باشد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ 26 September 2022

تیم والیبال بزرگسالان شهداب یزد که عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را با خود به یدک می‌کشد، برای حضوری قدرتمند در فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران تمرینات خود را از اوایل مرداد ماه آغاز و طی این مدت، علاوه بر برپایی اردوی تمرینی یک هفته‌ای در تهران، هفت مرتبه در قالب دیدارهای دوستانه مقابل تیم‌های سپاهان اصفهان، راهیاب ملل مریوان، مس رفسنجان و گیتی پسند اصفهان صف‌آرایی کرده است.

بلند قامتان شهداب در آخرین دیدارهای دوستانه خود پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، در دو دیدار تدارکاتی و مقابل چشمان هوادران خود به مصاف تیم تازه لیگ برتری گیتی پسند اصفهان رفتند که در بازی اول با نتیجه سه بر صفر و در بازی دوم نیز با نتیجه سه بر یک، گیتی پسند را بدرقه کردند و با انجام این دو بازی، پرونده دیدارهای دوستانه پیش از فصل خود را بسته و آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر در فصل جدید شدند.

به گزارش ایسنا، رقابت های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور از روز چهارشنبه ششم مهرماه آغاز خواهد شد که بلند قامتان شهدابی در اولین دیدار خود از ساعت 17:30 میزبان هورسان رامسر خواهند بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شهداب ، قهرمانی ، والیبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار