فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام اسلامی از جنگ ترکیبی استفاده می‌کنند که مردم و مسئولان نباید از آن غفلت کنند.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 26 September 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ حسین زارع کمالی یکشنبه شب در یادواره شهدای شاهدیه یزد افزود: جنگ ترکیبی استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی ملت شجاع ایران شامل جنگ فرهنگی، اقتصادی، روانی و تبلیغاتی گسترده است.

وی با بیان اینکه برای خنثی کردن جنگ ترکیبی باید بینش و بصیرت مردم و مسئولان به توطئه‌ها بیش از گذشته ارتقا یابد ادامه داد: روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و حضور فعال در عرصه خدمت خالصانه به مردم موجب شکست اهداف دشمن است.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: برای شکست جنگ ترکیبی و اهداف شوم دشمنان به خصوص خنثی کردن جنگ روانی و تبلیغاتی باید بیش از گذشته به جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب عنایت داشته باشیم.

زارع کمالی گفت: در قالب جهاد تبیین باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مناسب نظام و انقلاب اسلامی مردم به خصوص نوجوانان و جوانان را با ثمرات نظام آشنا و آنها را در جریان اهداف استکبار قرار دهیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا مردم و جوانان در جریان ایثار و فداکاری رزمندگان قهرمان آن دوران قرار گیرند.

فرمانده سپاه الغدیر یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان پرتوان اسلام با روحیه ولایتمداری و عشق به تمامی خوبی‌ها و ارزش‌ها همه وجود خود را وقف دین و مقدسات کردند.

زارع کمالی، برگزاری یادواره‌های شهیدان را در جای جای مناطق مختلف توسط مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین مردم و جوانان بسیار ارزشمند ذکر کرد و تقویت آن را خواستار شد.

در این مراسم که جمعی از خانواده‌های معزز شهیدان و مردم و مسئولان حضور داشتند چندین برنامه فرهنگی اجرا شد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار