مدرس حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان داخلی و خارجی با برخی اقدامات و اهانت به مقدسات اصل نظام و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ 25 September 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مسعود عالی روز یکشنبه در اجتماع مردم در مسجد حظیره یزد افزود: برخی اقدامات طی روزهای اخیر در کشور به بهانه فوت یک فرد فقط بهانه است و دشمنان با کیان و اساس نظام ما مشکل دارند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها فقط بهانه قرار دادن فوت یک فرد است و در ۴۳ سال گذشته هراز چند گاه شاهد فتنه‌ها علیه کشور و نظام اسلامی بوده‌ایم.

کارشناس مذهبی کشور بیان کرد: تمامی فتنه‌ها در سال‌های اخیر با درایت و هوشیاری مردم و مسئولان خنثی شده و استکبار به هیچکدام از اهداف شوم خود در جمهوری اسلامی نخواهد رسید.

عالی گفت: بعد ار فوت این فرد در حادثه اخیر بیش از ۵۰ میلیون پست توسط رسانه‌های معاند در فضای مجازی بارگذاری شد در حالی که برای شهید سلیمانی با آن همه عظمت و سابقه فقط ۱۲ میلیون و این نشانگر اهداف و توطئه دشمنان علیه کشور است.

وی بیان کرد: ارتش سایبری دشمنان در برخی کشورها با عوامل داخلی با جنگ روانی، رسانه‌ای و تبلیغاتی تمامی ارزش‌ها و مقدسات ما را هدف شوم خود قرار دادند ولی همگی دچار ذلت و شکست می‌شوند.

عالی گفت: هدف اصلی دشمنان این است که نظام اسلامی را از رهبر و مقتدای خود جدا کنند و این آرزو را به گور خواهند برد و ملت و مسئولان در کنار هم برای تعالی کشور و شکست ئوطئه‌ها، ماموریت دینی و انقلابی خود را انجام می‌دهند.

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: نظام اسلامی با برخی فتنه‌ها نه تنها عقب نشینی نمی‌کند که در ۴۳ سال گذشته همگی آنها را خنثی کرده و از این به بعد نیز با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

عالی با بیان اینکه برخی ورشکسته‌های سیاسی و جریانات داخلی با صدور بیانیه و برخی اقدامات بعد از مرگ این فرد در کشور ذوق زده شدند و این روسیاهی برای آنها باقی ماند افزود: پیروزی انقلاب اسلامی که موجب شکست توطئه‌های دشمنان شده قطعا هزینه بر و همواره با انواع هجمه استکبار درگیر است و قطعا آنها به اهداف خود نمی‌رسند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران فقط مخصوص ملت ایران یا یک مذهب و منطقه نیست و انقلابی جهانی است و ماموریت آخرالزمانی دارد و به انقلاب حضرت مهدی متصل می‌شود.

عالی گفت: هم‌اکنون ۲۸۰ کانال و ماهواره فارسی زبان به صورت ۲۴ ساعته و رایگان علیه نظام و انقلاب اسلامی کار فرهنگی و روانی دارند و با همه این اقدامات هر روز ذلیل‌تر و رسواتر می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت، کار جهادی، انقلابی و میدانی دارد از مسئولان خواست بیش از گذشته برای حل مشکلات مردم به خصوص در موضوع اقتصادی بر تلاش خود بیفزایند.

در پایان این مراسم برنامه عزاداری و سوگواری به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار