سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه گردشگری برای هفته گردشگری خبر داد اعلام کرد: با همکاری شهرداری، بخش خصوصی، مردم و جامعه محلی در سایر شهرستان‌ها هفته گردشگری پرشوری خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ 24 September 2022

«مصطفی سپهری» امروز شنبه دوم مهرماه از برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه هفته گردشگری(پنجم تا دوازدهم مهرماه) خبر داد و اظهار کرد: هفته گردشگری با ۴۵ رویداد متنوع در حوزه‌های گردشگری معنوی، گردشگری خوراک، گردشگری کشاورزی، گردشگری شهری در یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای متنوع در هفته گردشگری، خاطرنشان کرد: گردشگری بخشی از اقتصاد و فرهنگ ماست و ازآنجایی‌که یزد شهر میراث جهانی است و در ابعاد ملی و جهانی حرف زیادی برای گفتن دارد لازم است که در این خصوص اقدام کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری استان از افتتاح جشنواره خوراک خیابانی خبر داد و گفت: رویدادهایی مانند برگزاری جشنواره‌های متعدد، نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و گردشگری، برگزاری نشست‌های متنوع با فعالان این حوزه، ارزیابی و تجلیل از برگزیدگان از اقداماتی است که در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری آن هستیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد، سپهری با اشاره به نقش بخش خصوصی در برگزاری این رویدادها تصریح کرد: با همکاری شهرداری، بخش خصوصی، مردم و جامعه محلی در سایر شهرستان‌ها هفته گردشگری پرشوری خواهیم داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار