رئیس خانه صمت یزد خبر داد
رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت استان یزد، از آغاز به کار رسمی کمیسیون مشاورین خانه صمت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 22 September 2022

«سید علی اکبر کلانتر» در خصوص اهمیت بهره گیری از مشاوره در اقتصاد روز دنیا عنوان کرد: این روزها در عصر انقلاب صنعتی و با توجه به سرعت توسعه صنعت در دنیا، نیاز به ورود علم ومشاوره در تمام ارکان صنعت و تولید احساس می شود.

وی افزود: سرمایه گذاران و مدیران واحد های صنعتی و تولیدی برای اینکه بتوانند از تهدید ها دور بمانند و هزینه های گزاف ناشی از اشتباهات و عدم شناخت به آنها تحمیل نشود، باید از اهمان ابتدا در انتخاب موضوع و نوع تولید، تاسیس و بهره برداری و بسیاری زمینه ها نظیر حقوقی و قراردادها، منابع انسانی، مالی، بانکی و ارزی، گمرکی، فروش، مالیاتی، محیط زیست، حقوق کار، تامین اجتماعی و انرژی اشراف داشته باشند.

رئیس خانه صمت تصریح کرد: با توجه به گستردگی علوم و تخصص ها، بهترین راهکار در این زمینه بهره گیری از مشاورین با تجربه، آگاه، خبره و امین است. در این راستا ما با توجه به اهداف و رسالت های خانه صنعت، معدن و تجارت پس از شناسایی مسائل و مشکلات مبتلابه صنعتگران و فعالان اقتصادی نسبت به ایجاد کمیسیون مشاورین با بهره گیری از کارشناسان و اساتید مجرب در قالب ۱۲ دپارتمان در حوزه های مختلف اقدام کردیم.

کلانتر بیان کرد: یکی از مشکلات مهم فعالین اقتصادی شناخت و انتخاب مشاورین امین و کاربلد در زمینه های مختلف بوده که این مهم با ایجاد شبکه ای از مشاورین و خبرگان برجسته در این کمیسیون انجام شد و از این پس صنعتگران، معدنکاران و فعالین اقتصادی هرگاه اراده کنند می توانند از طریق خانه صنعت به مشاورین دسترسی داشته و از تجربیاتشان بهره بگیرند.

رئیس خانه صمت استان در پایان ابراز امیدواری کرد که این کمیسیون بتواند در جلوگیری از خسارت ها و تهدیدها کمک شایانی برای مدیران عرصه صنعت و تولید باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار