استاندار یزد در نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان:
استاندار یزد حرف اصلی مردم ایران که ملت امام حسین هستند، در لبیک به امام حسین در برابر دشمنان «هیات من الذله»، خواند و آن را ایستادگی ملت بر مواضع به حق خود در باره انرژی هسته ای، نه گفتن به ستم و صیانت از منافع کشور از مسیر مقاومت و حمایت مردم از خادمان امنیت خود در برابر هجمه‌های رسانه‌های دشمن تعریف کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ 22 September 2022

«مهران فاطمی» امروز پنجشنبه در مراسم نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان یزد که همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس در بلوار دفاع مقدس یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی به ویژه قریب به چهار هزار شهید گلگون کفن استان، فرماندهان شهید سپاه الغدیر و در راس همه شیخ الشهدای انقلاب شهید محراب آیت الله صدوقی، گفت: هزاران سلام و صلوات بر روح پرفتوح امام شهیدان، آن معمار کبیر انقلاب و آن شخصیت ذات الوجود و بشکوه نستوح که حریت و آزادگی و عزت ملت بزرگ ایران و پایداری ملتهای مقاوم و آزاده و استتکبارستیز سرتاسر چهان مدیون و مرهون عظمت و نفوذ نگاه و اندیشه تابناک و نفس مسیحایی و و آرمان‌های والای آن رهبر بزرگ و احیاگر نامدار اسلام در قرن معاصر است.

وی ادامه داد: درود و هزاران درود بر جان برکفان و مجاهدان راه حق و حقیقت و عرصه ایثار و نثار، خانواده معظم و معزز شهیدان، جانبازان سرافراز، آزادگان پرصلابت و رزمندگان دلاور و رحمت خدا بر شما سبزپوشان سپاه پاسداران، این مجمع عاشقان شهادت و پاسداران صیادت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شما که به حق مدافع ارزشها و یاوران مردم در تنگناها و بزنگاه‌ها بوده و هستید.

فاطمی با فرستادن سلام و درود بر غیورمردان نیروی انتظامی که مقتدارنه حافظ نظم و امنیت مردم هستند، خطاب به آنها افزود: اگر چه در این راه از معدودی نامهربانی دیده اید اما مردم فهیم و بصیر قدردان شمایند.

وی اضافه کرد: سلام و درود خدا بر ارتشیان شجاع، جان فدایان ملت که در راه دفاع از تمامیت ارضی و امنیت کشور از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

وی ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای فرماندهی معظم کل قوا و ولی امر مسلمین جهان، بزرگ پرچمدار حسینی در عصر حاضر و میراث دار شایسته اندیشه خمینی کبیر، جانباز بزرگ انقلاب، رهبر معظم انقلاب، به همه یگانهای نمونه نظامی و انتظامی و نیروهای مسلح حاضر در این مراسم و مردم بسیجی و انقلابی سلام و خداقوت گفت.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: امروز چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر تجاوز و دراز دستی صدام بعثی ابلق به خاک این سرزمین است که امده بود تا با همکاری استکبار جهانی با سرکوب ملت ایران، راه گشوده شده مقاومت را کاملا ببندد اما ملت همه اهداف جبهه استکبار را خنثی کرد و برخلاف تصور دشمنان خود را بالا کشید.

وی ضمن گرامیداشت این ایام و اداری احترام خاضعانه در برابر مقام شامخ تمامی شهدا و ایثارگران دست از جان شسته‌ی این دوران پرشکوه و زرین و خانواده‌های معزز شهیدان، تاکید کرد: مگر فراموش می شود مجاهدت فرزندان پاک این سرزمین، دانشجویان شهید چون سید حسین علم الهدی و دانش آموزان شهیدی همچون شهیدان فهمیده، ذوالفقاری و بهنام محمدی و خوشنامان به نامی همچون چمرانها، زین الدینها، همت ها، باکری ها و دکتر بقائی‌ها و شهدای گمنامی که مزارشان در سرتاسر ایران اسلامی زیارتگاه عاشقان و عارف است و جاویدالاثرانی چون حاج احمد متوسلیان.

فاطمی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس موعد پاسداشت این همه عشق و فداکاری و مظهر صلابت و نماد بارز عزت و عظمت و غیرت مقدس ملت بزرگ ایران در برابر خناسان، حیله ورزان، بلهوسان و شیاطین مکاری است که همواره و علی الدوام دسیسه پشت دسیسه و نیزنگ پشت نیرنگ، خیال خام دست درازی و تجاوز به منافع این ملت را در سر می پرورانند.

وی هفته دفاع مقدس را موسم یادآوری حماسه آفرنی فرزندان با غیرت حضرت امام در جبهه های حق علیه باطل خواند و افزود: هشت سال دفاع جانانه و جان بر کفان رزمندگان اسلام،‌ دوران پرشکوه، بی بدیل و بزرگی بود به همه جهانیان فهماند که این مملکت در ظل حمایت الهی و عنایت معصومین، دژ تسخیرناشدنی و حس حسین باورمندان به ولایت الله و رویگردان از ولایت طاغوت است.

وی عنوان کرد: امروز نیز اقتدار نیروهای مسلح در مرزها و فرامرزها طنین حضور هوشمندانه، پیدا و پنهان این سرافرازان در هر کوی و برزن، خواب از چشم دشمنان خارجی و برخواهان پلید داخلی ربوده است؛ ارتش قهرمان، سپاه سرافراز، بسیجیان پا در رکاب، سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و غیورمندان فراجا، همگی اجزای حصار مستحکم استقامت و دفع شر توطئه های دشمنان و شر بیگانگان و بدخواهان علیه ملت ایران است.

استاندار یزد با بیان این که حرف اصلی ما که ملت امام حسینیم در لبیک به امام حسین در برابر دشمنان این است؛ «هیات من الذله»، تصریح کرد: «هیات من الذله» یعنی ملت همچنان بر مواضع به حق خود در باره انرژی هسته ای ایستاده و خادمان ملت در دولت نیز بر سر این حق مسلم ملت به هیچ وجه مماشات نمی کنند و سر سوزنی از خواست ملت کوتاه نمی آیند.

وی ادامه داد: «هیات من الذله» یعنی انتقام از عاملان و قاتلان حاج قاسم سلیمانی در اجرای قانون، «هیات من الذله» یعنی حق داشتن موشک و پهباد، «هیات من الذله» یعنی نه به ستم و ستم کشی، نه به تسلیم و صرفا صیانت از منافع کشور از مسیر مقاومت و «هیات من الذله» یعنی حمایت مردم از خادمان امنیت خود در برابر هجمه‌های رسانه‌های دشمن.

فاطمی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمام نیروهای مسلح استان، گفت: سلام و صلوات بر امام شهیدان که به ما اموخت در برابر استکبار باید ایستاد، سلام و صلوات بر شهیدان که بنیانگذاران یادمان مستحکم و رفیع ایثار و نثار شدند و سلام و صلوات بر مادران و پدران شهدا.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار