طی ۶ ماهه پرمصرف آب امسال انجام شد؛
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای یزد گفت: در شش ماهه نخست سال جاری با توجه به محدودیت منابع آب، خط اول انتقال به صورت پیوسته جهت تامین آب شرب استان در مدار بهره برداری بوده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ 21 September 2022

«علی ارمی» در این باره گفت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری خط اول انتقال آب یزد شامل تصفیه خانه، ایستگاه‌های پمپاژ، مخازن و خط لوله به طول ۳۳۳ کیلومتر به صورت پیوسته در مدار بهره برداری بوده و حجم ۳۷.۳ میلیون متر مکعب آب شرب با کیفیت عالی به استان منتقل و تحویل شده است.

وی افزود: با توجه به حجم مورد انتظار (تخصیص استان براساس صورتجلسه منابع مصارف زاینده رود ابلاغی شرکت مدیریت منابع آب) این میزان به صورت کامل محقق شده است.

ارمی اظهار کرد: در این شش ماه ایستگاه‌های پمپاژ به صورت متوسط از کل ۴۴۶۴ ساعت به میزان ۴۴۵۶ ساعت در مدار بهره‌برداری قرار داشته و تنها هشت ساعت از این مدت به دلیل تعمیرات، قطع برق و افزایش کدورت و سیلابی شدن رودخانه از مدار بهره‌برداری خارج شده است که نشان دهنده عملکرد دائم و مفید ۹۹.۸ درصدی ایستگاه‌های پمپاژ است.

این مسئول افزود: در شش ماهه نخست میزان ۶۷۸۰ نفر ساعت اقدام تعمیراتی، اصلاحی و پیشگیرانه به منظور بهره برداری یکنواخت تأسیسات انتقال آب و تأمین آب شرب پایدار توسط پرسنل ایستگاه ها و اکیپ های تعمیرات خط انتقال صورت گرفته است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای یزد این اقدام مناسب را با توجه به کمترین میزان خاموشی و قطع جریان آب در شش ماهه پرمصرف آب که عملاً در حد صفر می‌باشد از سخت کوشی، تعهد و دلسوزی همکاران مدیریت تأمین و انتقال آب حوزه طرح و توسعه دانست.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آب شرب ، انتقال ، توسعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار