استاندار یزد:
استاندار یزد هفته دفاع مقدس را مظهر صلابت و نماد بارز غیرت مقدس ملت بزرگ ایران در برابر خناسان، حیله ورزان، بلهوسان و شیاطین مکاری خواند که دسیسه پشت دسیسه و نیزنگ پشت نیرنگ، خیال خام دست درازی و تجاوز به منافع این ملت را در سر می پرورانند.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ 21 September 2022

«مهران فاطمی» در آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که در استان یزد و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به مقام شامخ شهدای سرافراز و ایثارگران جان بر کف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و سلامت و امنیت و خانواده های صبور و بصیر آن ها و پیشکسوتان این عرصه سراسر افتخار، ادای احترام کرد.

وی گفت: هفته دفاع مقدس را مظهر صلابت و نماد بارز غیرت مقدس ملت بزرگ ایران در برابر خناسان، حیله ورزان، بلهوسان و شیاطین مکاری است که دسیسه پشت دسیسه و نیزنگ پشت نیرنگ خیال خام دست درازی و تجاوز به منافع این ملت را در سر می پرورانند.

استاندار اظهار کرد: هشت سال دفاع جانانه و جان برکفانه فرزندان با اخلاص امام خمینی(ره) دوران پر شکوه، بی بدیل و بزرگی بود که به همه جهانیان فهماند که این ملت در کنف حمایت الهی، دژ تسخیر ناشدنی و حصر حصین باورمندان به ولایت الله است.

 فاطمی ادامه داد: بر همین اساس امام امت؛ بنیان گذار کبیر انقلاب و حکیم فرزانه؛ خمینی بت شکن و استکبار ستیز، فرمود: «ما تابع امر خداییم و به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیرخدا نمی‌رویم»

وی خاطرنشان کرد: دنیا در این دورانِ به واقع زرین دفاع مقدس، به عینه دید که ملت سرافراز و مقاوم  ایران از جان می‌گذرد اما از خاک، ناموس، حیثیت، آبرو و دین نمی‌گذرد.

استاندار خاطرنشان کرد: دنیا در دوران دفاع مقدس فهمید که این ملت غیور که برای تحقق آزادی و استقلال از خون فرزندان خود مایه گذاشته، هیچ گاه حضور بیگانه در حریم خود را بر نمی تابد و هر کوی و برزن، گورستان دشمنانی خواهد بود که فکر تجاوز به این آب و خاک را در سر داشته باشند.

فاطمی افزود: امروز در کنار اقتدار نیروهای  مسلح در مرزها و فرامرزها طنین حضور هوشمندانه ملت همیشه در صحنه، خواب را از چشم دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان ربوده و آن‌ها را  مجبور کرده که از هر  حربه‌ای برای  ابراز دشمنی خود بهره بجویند؛ روزی با جنگ، روزی با ترور و اکنون با تحریک احساسات، اصل نظام و عمود خیمه ی انقلاب که اصل مترقی «ولایت فقیه» است را مورد هجوم خود  قرار می‌دهند و همراهی مردم را به انتظار می‌نشینند.

وی در ادامه به فتنه انگیزی دشمنان در سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ اشاره و تصریح کرد: مردم هوشیار و وفادار به آرمان های والای امام  و رهبری با یک اشاره ی مراد خویش، طومار فتنه را  به هم پیچیدند  و دسیسه دشمن را در نطفه خفه کردند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در  کنار امت شهید پرور و قهرمانان ایران اسلامی، ارتش  قهرمان و جان فدای ملت، سپاه سر افراز و برخاسته از بدنه ی اجتماع، بسیج مردمی  پا در رکاب و همیشه در صحنه، سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، و غیور مردان فراجا  که این روزها مورد هجمه‌ی ناجوانمردانه دشمنان و محرزان قرار گرفتهاند؛ همگی اجزای  حصار مستحکم استقامت و دفع  شر توطئه‌های دشمنان و شرارت بیگانگان و بدخواهان علیه‌ملت ایران هستند.

فاطمی اظهار کرد: سلحشوران غیور قوای مسلح، پیشکسوتان جهاد و شهادت  و افتخار آفرینان عرصه ایثار و نثار و  پرورش یافتگان مکتب عشق  که دلداگی و صلابت حاج قاسم سلیمانی  و امثال  شهید الله دادی و شهید همدانی را به چشم دیده‌اند؛ همه و همه نماد بارز « فَضَلَ اللهُ المُجاهِدینَ عَلَی القاعِدینَ اَجرًا عَظیمًا » هستند که دشمن دون و زبون، بزدلانه از بیم اقتدار و شهامت آن‌ها هر از چند گاهی با ترور، هتک‌حرمت شهدا و هدف قرار دادن ارکان نظام و قوای مسلح  به دنبال فرافکنی و فرار از  تصور نابودی خویش است.

استاندار ادامه داد: دشمن غافل است از این که این ملت، ملت امام  حسین(ع) و معتقد به این اصل است که راه قدس از کربلا می گذرد، دشمن فراموش کرده که به تعبیر سردار پر افتخار اسلام شهید حاج قاسم عزیز، ما عاشق مبارزه با اسرائیلیم و ان شالله به زودی و به یاری خدا و به عنوان مقدمه  ظهور حضرت حجت(عج) نماز جماعت را به امامت حکیم فرزانه و فرمانده معظم کل قوا  در قدس شریف اقامه خواهیم کرد و جز اندکی از آن کمتر از 25 سال باقی نمانده است.

وی خطاب به دشمن مکار اما ترسو یادآورشد که در مسلک  یاران امام حسین (ع) هرجا حتی یک تروریست آمریکایی و حتی یک صهیونیست وجود داشته باشد، معرکه نبرد است و از این رو چنانچه آمریکای جنایتکار رو به انزواست، به زودی غده‌ی سرطانی اسرائیل نیز نابود خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استاندار ، ملت ، دفاع مقدس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار