سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از تشدید نظارت ها بر بازار نوشت افزار ، کیف ، کفش و پوشاک در طرح نظارتی بازگشایی مدارس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ 20 September 2022

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شدو اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش متقاضیان نوشت و افزار و کیف و کفش فعالیت این صنوف را زیر ذره بین عملیاتی خود قرار داده‌ایم.

وی افزود:‌ هر ساله با آغاز سال تحصیلی، شاهد افزایش قیمت در برخی اقلام پرمصرف از جمله نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک مورد نیاز دانش‌آموزان هستیم که به منظور کنترل بازار و مقابله با افزایش بی رویه قیمت‌، گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف در مرکز استان و سایر شهرستانها تابعه اقدام می‌شود.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از تخصیص شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های متشکله در این طرح خبر داد و گفت: مقرر شده پرونده‌های متشکله در این بازرسی‌ها خارج از نوبت و به طور ویژه رسیدگی و مجازات های متخلفین نیز تشدید شود .

مهاجریان مقدم در پایان از شهروندان خواست تا شکایات و گزارشات خود را به سامانه 124 سازمان صمت اطلاع داده تا نسبت به پیگیری موضوع و برخورد با متخلفین اقدام فوری صورت پذیرد .

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار