رئیس جهاددانشگاهی کشور تاکید کرد؛
رییس جهاد دانشگاهی کشور و سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، روسای استانی این نهاد را برخوردار از تمام توان رییس جهاددانشگاهی کشور برای مدیریتشان در استان دانست و تاکید کرد: روسای این نهاد در استانها باید از تمام توان کشوری جهاددانشگاهی برای ارتقای جایگاه این نهاد انقلابی استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 20 September 2022

«روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» صبح امروز سه شنبه ۲۹ شهرویورماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاددانشگاهی استان یزد ضمن عذرخواهی از تغییر برنامه‌ها و تقلیل مدت زمان سفر خود به این استان، گفت: حتما در بازه زمانی کمتر از شش ماه آینده مجدداً به یزد سفر خواهم کرد تا از نزدیک با فعالیتها و مسائل جهاددانشگاهی و جهادگران این استان آشنا شوم.

وی در ادامه از «فاطمه سعادتجو» رییس سابق جهاددانشگاهی استان به عنوان انسانی خودساخته و زحمت‌کش یاد کرد و گفت: ایشان در بازه زمانی بسیار دشوار و سخت شرایط کرونایی مدیریت این نهاد در استان یزد به خوبی برعهده گرفته و مدیریت کردند.

رئیس جهاددانشگاهی کشور، «محمدرضا دهقانی» رئیس جدید جهاددانشگاهی یزد را نیز از جهادگران خوب استان خواند که به پیشنهاد ریاست سابق این سازمان در استان برای مدیریت این جهاددانشگاهی انتخاب شد و فردی خوش سیرت، خوش‌فکر و خوش‌ توان است که امیدواریم در فعالیتهای خود موفق باشد.

دهقانی فیروزآبادی در بخشی از سخنانش خاطرنشان کرد: نگرش اصلی در سازمان جهاددانشگاهی به روسای استانها اینگونه است که ما در هر استان یک نفر به عنوان رییس سازمان داریم که تمام بخش‌های مرتبط با هماهنگی و مدیریت عالی وی اداره می‌شود و این فرد نه به عنوان رییس جهاددانشگاهی استان بلکه رییس جهاددانشگاهی در آن استان است به‌ عبارتی تمام توان رییس جهاددانشگاهی کشور را برای مدیریت خود در استان در اختیار خواهد داشت و باید از تمام توان کشوری جهاددانشگاهی برای ارتقای جایگاه این نهاد انقلابی بهره بگیرد.

وی ابراز امیدواری کرد با اهتمام به چنین نگرشی بدنه‌ی جهاددانشگاهی استان یزد که تاکنون همواره خاص بوده، طی چند سال آینده در بین جهاددانشگاهی‌های کشور بدرخشد.

در این نشست «فاطمه سعادتجو» رییس سابق جهاددانشگاهی یزد نیز ضمن تبریک سمت جدید دکتر دهقانی رئیس جهاد کشور به‌ عنوان سرپرست جدید معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، از این‌ که دوران سخت بحران کرونا در کشور پشت سر گذاشته شده، ابراز خرسندی کرد و برای دهقانی رییس جدید سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد آرزوی توفیق کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار