رییس پلیس راهور یزد از اجرای برنامه ویژه طرح بازگشایی مدارس شهر یزد برای ۲۰ روز نخست مهرماه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 19 September 2022

سرهنگ مهدی زارع روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا از آمادگی صد درصد ماموران پلیس راهور برای اجرای طرح کنترل ترافیک در روزهای بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: این نیرو با تجهیزات و نیروی انسانی، بر ترافیک شهر یزد نظارت ویژه خواهد داشت.

به گفته وی ماموران این نیرو در ابتدای مهرماه با استقرار در معابر، تقاطع و میادین که بار ترافیکی سنگین دارند نسبت به روان سازی عبور و مرور و برخورد با تخلفات احتمالی برای افزایش ایمنی شهروندان و بخصوص دانش آموزان در معابر منتهی به مدارس اقدام می کند.

وی بیشترین بار ترافیکی و حضور پلیس در معابر پر ترافیک را مربوط به مسیرهای بلوارهای آیت‌الله خامنه‌ای، پاکنژاد و دانشجو و میادین دانش آموز، عالم، اطلسی، ریاضی، معلم، باهنر و امام حسین اعلام کرد.

سرهنگ زارع ادامه داد: ماموران راهور با استقرار در معابر و مقابل مدارس و بخصوص مدارس ابتدایی که نیاز بیشتری به امنیت عبور و مرور دارند ، نسبت به کاهش بار سنگین ترافیکی اقدام می کنند.

وی به خانواده ها توصیه کرد تا حد امکان از انتقال دانش آموزان به صورت تک سرنشین خودداری کنند و رانندگان هم رعایت حال عابران پیاده که عرض خیابان را بویژه در روبروی مدارس طی می کنند داشته باشند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: پلیس راهور ، مدارس ، یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار