عضو شورای شهر خبر داد؛
رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: باید قوانینی که موجب تسهیلات و تشویق مردم در زمینه فرزندآوری می‌شود، در ضوابط شهرداری ذکر شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 18 September 2022

«محمدباقر پارساییان» در دیدار با «سید میثم دشتی» پدر 9 فرزند که نهمین فرزندشان در بیمارستان مجبیان یزد متولد شد، گفت: تشکیل کمیسیون خانواده در کشور و بخصوص برای اولین بار در شورای ششم شهر یزد نتیجه خوبی را به همراه داشت.

وی ادامه داد: شرایط خاص در جامعه کنونی و پیام رهبر معظم انقلاب درخصوص سبک زندگی اسلامی ایرانی، همچنین یک سری قوانینی که مرتبط با جمعیت و تنظیم خانواده است موجب شد تا کمیسیون خانواده در شهر یزد تشکیل شود و ما هم در این راستا در تلاش هستیم تا با تصویب بسته‌های تشویقی شهرداری در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قدم‌های موثری را برداریم.

وی گفت: متاسفانه در استان یزد در خصوص فرزندآوری توجه خاصی صورت نگرفته است لذا کمیسیون خانواده برای نتیجه گیری بهتر در این زمینه به بحث و گفت‌وگو می پردازد.

پارسائیان موفقیت در طرح‌های حمایتی را مستلزم همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها دانست و گفت: تمام دستگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی و حمایت از جامعه هدف جهت تحقق سیاست‌های کلی این قانون گام بردارند.

رئیس کمیسیون خانواده خاطرنشان کرد: باید قوانینی که موجب تسهیلات و تشویق مردم در زمینه فرزندآوری می‌شود در ضوابط شهرداری ذکر شود.

پارسائیان گفت: کمیسیون خانواده در اجرای قوانین مرتبط با خانواده که در هیات دولت یا مجلس تصویب شده است و نیز در خصوص اجرای آن توسط شهرداری باید نظارت کافی داشته باشد.

وی درخصوص توانمند سازی بانوان گفت: یکی دیگر از زیر مجموعه‌های بحث خانواده، توانمند سازی بانوان است که در صدد هستیم تا زمینه‌ای برای ارائه تولیدات بانوان توانمند به مردم با هدف رونق اقتصادی برای خانواده ها ایجاد شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، پارسائیان در پایان گفت: ارتباط کمیسیون گردشگری با خانواده نیز باعث می‌شود، بانوانی که در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند، معرفی و شناخته شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار