رییس شورای تبلیغات اسلامی یزد:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به خوبی قابل اعتماد نبودن آمریکا را برای همگان و ملت قهرمان ایران نشان داد .
کد خبر: ۱۰۶۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 19 August 2022

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل روز جمعه همزمان با سالروز کودتای ننگین ۲۸ مرداد در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه نشان داد که هیچگاه نباید خوشبین به وعده‌های دشمنان و آمریکایی‌ها بود بلکه باید همواره با رصد برنامه‌ها و توطئه‌های استکبار برای خنثی سازی آن اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا برای ملت‌های دنیا و کشورمان اصلا قابل اعتماد نیست ادامه داد: سالروز کودتای ۲۸ خرداد یک فرصت است تا نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه در کنار رسانه‌های گروهی به ابعاد آن پرداخته و نشان دهند که دشمنی آمریکایی‌ها علیه ملت و کشور ما تازگی ندارد و همیشه وجود داشته است .

این مسئول بیان کرد: توطئه‌های فرهنگی، روانی، اقتصادی و تبلیغاتی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی به خصوص توسط آمریکایی‌ها ادامه همان اهداف استکباری در ۲۸ مرداد سال ۳۲ است و باید مردم و مسئولان با بصیرت برای شکست اهداف دشمنان در صحنه حضور داشته باشند.

متوسل بیان کرد: بدعهدی آمریکا با همکاری برخی کشورها در ابعاد مختلف با تحریم‌ها و تهدیدها، تداوم دشمنی با انقلاب اسلامی است به خصوص در جنگ اقتصادی که باید مردم بیش از گذشته گوش به فرمان مقام معظم رهبری رسالت دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: یکی از ابعاد جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، برشمردن توطئه‌های مختلف آمریکا و دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است و باید مردم و جوانان را بیش از قبل در جریان آن قرار دهیم که رسالتی مهم و همیشگی محسوب می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: باید مردم به خصوص نوجوانان و جوانان را با برنامه‌های مناسب معرفتی و بصیرتی در جریان حوادث مختلف کشور و انقلاب اسلامی قرار دهیم تا آنها با هوشیاری تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان انقلاب اسلامی قرار نگیرند.

متوسل انجام فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در شرایط کنونی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان را مورد تاکید قرار دارد که به رغم تمامی کارهایی که تاکنون در این بخش صورت گرفته به هیچ وجه کافی نیست و باید با عزمی راسخ و روحیه انقلابی و جهادی اقدام موثر بیشتر داشته باشیم.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار