مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از بهره برداری ۱۲۰ طرح برق همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 15 August 2022

«علی جم» در خصوص جزییات طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: طرح‌های حوزه برق استان در چهار محور برق توسعه و ایجاد شبکه در مناطق شهری و روستایی ،برق رسانی به روستاها، بهینه سازی شبکه ها در حوزه روستایی و شهری و تامین روشنایی شهرها و روستاها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که بهره‌برداری از طرح های یادشده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکین برق دارد ، عنوان کرد: با اجرای ۲۹ طرح توسعه و احداث شهری و روستایی افزون بر ۶۷ هزار و ۴۴۶ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۱۰۱۰ دستگاه چراغ پر بازده به تجهیزات شبکه استان یزد افزوده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: در حوزه روشنایی، ۳۹ طرح با ایجاد افزون بر ۴۰ هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف با هزینه‌ای بالغ بر ۳۹۴ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

جم، توسعه روشنایی را از برنامه‌های وزارت نیرو برشمرد و خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال تامین روشنایی بلوارهای موحدین، شهیدان حاجی مهدی، خیابان دستغیب و اصلاح روشنایی بلوارهای صدوقی جنوبی و پژوهش در برنامه افتتاح شهرستان یزد قرار دارد.

وی با بیان این که ۱۲۰ دستگاه پست هوایی به تاسیسات موجود افزوده شده است، ابراز کرد: شرکت توزیع نیروی برق در این طرح‌ها بر اساس رویکرد وزارت نیرو با بهره‌گیری از ترانسفورماتورهای کم تلفات و تجهیزات نوین، ضمن اتوماسیون کردن شبکه‌ها، کاهش تلفات برق را لحاظ کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان، این مسئول در پایان با بیان این که تعداد مشترکین برق استان یزد از ۷۴۵ هزار مشترک فراتر رفته است، تاکید کرد: استفاده از شیوه های نوین مدیریت شبکه برای استمرار انرژی الکتریکی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه ، فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف مشترکین، گسترش و توسعه خدمات الکترونیکی از برنامه های استراتژیک این شرکت محسوب می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار