آغاز دور جدید نمایشگاه‌های استان یزد؛
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی یزد از برگزاری بیش از ۳۰ نمایشگاه در قالب ۲۵ رویداد نمایشگاهی به صورت تخصصی و عمومی تا پایان سال جاری در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ 14 August 2022

«احمد قافی» امروز یکشنبه در آستانه شروع دور جدید برگزاری نمایشگاه‌ها، گفت: پس از برگزاری چهار نمایشگاه موفق در فصل بهار، به دلیل نصب سیستم‌های سرمایشی و تهویه جدید سالن، در ماه‌های تیر و مرداد نمایشگاهی برگزار نشد اما از ابتدای شهریورماه با تصویب کارگروه توسعه صادرات استان، بیش از ۳۰ عنوان نمایشگاهی در قالب ۲۵ رویداد برگزار خواهد شد و تقویم نمایشگاه یزد به صورت فشرده تا پایان سال اجرا می‌شود.

وی از دیگر اقدامات انجام شده در فصل تابستان به تکمیل بخش دیگری از کمربند سبز اطراف نمایشگاه و آماده سازی سالن موقت نمایشگاهی در فضای باز اشاره و ابراز امیدواری کرد عملیات ساخت ۱۲ هزار متر سالن مسقف و پیشرفته نمایشگاه یزد در ماه‌های آتی شروع شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی یزد، قافی ارتقای سطح کیفی و کمی نمایشگاه ها را از مهمترین اهداف نمایشگاه یزد عنوان کرد و بر لزوم مشارکت شهروندان در برنامه های فرهنگی نمایشگاه تاکید کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نمایشگاه ، شهرک ، تخصصی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار