جانشین ستاد استانی مدیریت و پیشگیری کرونا در یزد از اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در استان خبر داد و اعلام کرد: برای واکسیناسیون مردم استان طرح مراجعه به درب منازل در روستاها و شهرها اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ 14 August 2022

«علی اکبر عزیزی» در جلسه ستاد استانی مدیریت و پیشگیری کرونا با اشاره به روند کاهشی بیماران سرپایی و بستری کرونایی در استان، گفت: هر چند این کاهش موجب خوشحالی است اما حقیقتا نمیتوان به این روند اعتماد داشت و به پایداری آن خوشبین بود.

جانشین ستاد استانی مدیریت و پیشگیری کرونا در یزد در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان‌های میبد، بهاباد و خاتم ابراز کرد: مردم باید نسبت به رعایت شیوه نامه ها و واکسیناسیون اهتمام لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: هم استانی‌هااز سنین پنج سال به بالا باید نسبت به واکسیناسیون اهتمام لازم را داشته و چنانچه دوزهای اول، دوم و سوم را دریافت نکردند، نسبت به این مهم اقدام کنند، ضمن اینکه دوز یادآور نیز باید برای کسانی که واکسن تزریق کرده‌اند، انجام شود.

عزیزی با اشاره به ثبت نام دانش آموزان در مدارس نیز خاطرنشان کرد: هرچند برای ثبت نام دانش آموزان ارائه کارت واکسن ضروری نیست اما به خانواده‌های دانش آموزان توصیه میکنیم بحث واکسیناسیون آنان به ویژه برای دانش‌آموزان زیر ۱۲ سال را جدی بگیرند چرا که با راه‌اندازی سرویس های مدارس احتمال ابتلا بالاتر است.

جانشین ستاد استانی مدیریت و پیشگیری کرونا در یزد خطاب به علاقه مندان سفر اربعین نیز گفت: زائرانی که برای حضور در راهپیمایی اربعین قصد سفر به عتبات را دارند حتما باید دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند و البته افرادی که شش ماه نیز از دریافت واکسن آنان گذشته باشد باید یک دوز یادآور تزریق کنند.

عزیزی از اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در استان خبر داد و گفت: برای واکسیناسیون مردم استان طرح مراجعه به درب منازل در روستاها و شهرها اجرایی خواهد شد.

معاون استاندار یزد محرم و صفر را بهترین فرصت برای اقناع مردم توسط وعاظ و روحانیون نسبت به امر واکسیناسیون برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم با همراهی مردم عزیز استان و تکمیل واکسیناسیون شاهد ریشه کن شدن این بیماری و بازگشت به زندگی عادی در جامعه باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار