جانشین ستاد استانی مدیریت و پیشگیری کرونا در یزد گفت: زائرانی که قصد حضور در راهپیمایی اربعین و سفر به عتبات را دارند حتما باید ۲ دز واکسن را دریافت کرده باشند و البته افرادی که ۶ ماه نیز از دریافت واکسن آنان گذشته باشد باید یک دز یادآور تزریق نمایند.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ 14 August 2022

به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد علی اکبر عزیزی در نشست ستاد استانی مدیریت و پیشگیری کرونا با اشاره به روند کاهشی بیماران سرپایی و بستری کرونایی در استان گفت: هر چند این کاهش موجب خوشحالی است اما حقیقتا نمیتوان به این روند اعتماد داشت و به پایداری آن خوشبین بود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان های میبد، بهاباد و خاتم تصریح کرد: مردم باید نسبت به رعایت شیوه نامه ها و واکسیناسیون اهتمام لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: هم استانی های از سنین پنج سال به بالا باید نسبت به واکسیناسیون اهتمام لازم را داشته و چنانچه دوزهای اول، دوم و سوم را دریافت نکردند نسبت به این مهم اقدام نمایند ضمن اینکه دوز یادآور نیز باید برای کسانی که واکسن تزریق نمودند انجام شود.

عزیزی با اشاره به ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاطر نشان کرد: هرچند برای ثبت نام دانش آموزان ارائه کارت واکسن ضروری نیست اما به خانواده های دانش آموزان توصیه میکنیم بحث واکسیناسیون آنان به ویژه برای دانش آموزان زیر ۱۲ سال را جدی بگیرند چرا که با راه اندازی سرویس های مدارس احتمال ابتلا وجود دارد.

جانشین ستاد استانی مدیریت و پیشگیری کرونا استان یزد از اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در استان خبر داد و گفت: برای واکسیناسیون مردم استان طرح مراجعه به درب منازل در روستاها و شهرها اجرایی خواهد شد.

معاون استاندار یزد محرم و صفر را بهترین فرصت برای اقناع مردم توسط وعاظ و روحانیون نسبت به امر واکسیناسیون دانست و اظهار داشت: امیدواریم با همراهی مردم استان و تکمیل واکسیناسیون شاهد ریشه کن شدن این بیماری و بازگشت به زندگی عادی در جامعه باشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار