امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که گرانی مهمترین دغدغه مردم است، گفت:‌ دولتمردان باید هر چه سریعتر با برنامه ریزی دقیق و جدی بازار حوزه دارو را ساماندهی کند.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ 12 August 2022

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته ۲۱ مردادماه نماز جمعه بخش مرکزی، اظهار کرد: یکی از سرمایه های کلان بشری تاریخ عاشورا و حادثه عظیم کربلا است که در کنار این سرمایه، سرمایه های ارزشمند و غنی دیگری نیز وجود دارد مثل زیارت عاشورا و زیارت عاشورا گنجی مخفی است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهمترین آموزه های عاشورا دانست و افزود: امیدواریم شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد، هیات‌ها و محلات نیز تشکیل شود و در راستای اهداف آن گام های موثری برداشته شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه با بیان این‌که گرانی دارو یکی از دغدغه‌های جدی مردم است و دولت باید هر چه سریعتر در این خصوص تدبیری جدی داشته باشد، گفت:‌ باید در این زمینه چاره اندیشی و زمینه سازی شود تا مسئله گرانی مدیریت و نظارت بر بازار دارو در راستای خدمت به مردم تقویت شود.

آیت الله مدرسی یزدی تصریح کرد:‌ با توجه به شرایطی که برای حضور مردمی در پیاده روی اربعین فراهم شده است امیدواریم مردم بتوانند سفری ارزان و همراه با معنویت و امنیت کامل را داشته باشند و از دولتمردان، شرکت های هواپیمایی ، وزارت راه و حمل و نقل می خواهیم در این زمینه و فراهم ساختن همه ابعاد لازم برای پیاده روی اربعین حسینی تلاش کنند و تسهیل تردد مردم هم از شهرها به طرف مرز و هم از مرز به طرف عتبات و بازگشت به ایران را مورد نظر قرار دهند.

منبع: فارس
برچسب ها: دولت ، دارو ، ساماندهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار