مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به اهمیت تقویت نظام آموزشی کشور گفت: در استان یزد با کسری هزار و ۸۰۰ معلم روبرو هستیم.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 09 August 2022

به گزارش خبرگزاری فارس در میبد، محمدکاظم رحیمی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان،‌ اظهارکرد: روش‌های آموزشی و تربیتی در کشور نیازمند بازسازماندهی است و ایده‌های آسیب شناسی تربیت و تدین در مدارس باید تحقق یابد.

وی بازآموزی کادر به ویژه مدیران و معاون با سابقه ۵ تا ۱۰ سال را در آموزش و پرورش ضروری خواند و افزود: باید از شعار خارج شده و در دو مدرسه هر شهرستان با الگوی سند تحول از بین نسل دغدغه‌مند با رویکرد سند تحول وارد عمل شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد اشاره به وجود ۱۵۰ هزار نفر کسری کادر آموزشی، هزار و ۸۰۰ نفر کسری معلم در استان و ۳۰۶ نفر در شهرستان میبد تصریح کرد: اگر در مقطع ابتدایی از معلمان بازنشسته با ۲۴ ساعت تدریس استفاده شود مشکل کشور در تامین کسری معلم و تخلفات حل خواهد شد.

رحیمی‌نژاد خاطرنشان کرد: ساماندهی رتبه بندی معلمان را در دور مرحله انجام داده که مرحله اول سال ۹۷ دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند را برای تامین کسری نیرو استفاده خواهیم کرد.

منبع: فارس
برچسب ها: معلم ، کمبود ، یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار