فرمانده یگان ویژه فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد از کسب مقام اول این یگان در برگزاری رزمایش نظیر از میان نیروهای مسلح و یگانهای فراجا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ 09 August 2022

سرهنگ «حسین فیروزی» امروز در جمع برخی از اهالی رسانه با اشاره به مصادف شدن عاشورای حسینی با روز خبرنگار در سال جاری، گفت: به واسطه روز عاشورا فرصت حضور در رسانه‌ها مهیا نشد لذا با حضور برخی رسانه‌ها در محل این فرماندهی از تلاشهای آن قدردانی می کنیم.

وی با بیان این که شهید سامعی تا دقایق آخر که دشمن که در حال تسخیر منطقه در افغانستان بود، سنگر خود را رها نکرد، حضور مستمر رسانه‌ها در تمام عرصه‌ها را حادز اهمیت خواند.

سرهنگ فیروزی محرم و صفر را به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب عامل زنده نگه داشتن اسلام خواند و خاطرنشان کرد: اگر در عاشورا نیز حضرت امام سجاد(علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) پیام رسان واقعه عاشورا نبودند، رسالت سید الشهدا(علیه السلام)عقیم می‌ماند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش نظیر، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته از سوی همکاران یگان و یژه استان و تعامل رسانه‌ها به تمام اهداف خود در استان دست یافتیم و موفق به کسب رتبه اول در کل نیروهای مسلح و مقام اول در بین یگانهای فراجا با اختلاف خیلی زیادی دست یافتیم.

فرمانده یگان و یژه استان با اشاره به دشمنی رسانه‌های معاند، فعالیت آنها را گاها ناشی از غفلت مسئولان خواند و افزود: البته این رسانه‌ها بارها حماقت‌های خود را نیز به نمایش گذاشته اند ولی در عین حال باید با تلاش و جهاد تبیین رسانه‌ها انقلابی ان فرصت را از دشمن گرفت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: یگان ویژه ، رزمایش ، رتبه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار