دبیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام یزد گفت: هفت هزار دست لباس متبرک حضرت علی‌اصغر(ع) برای برگزاری مراسم معنوی شیرخوارگان حسینی تهیه و بین خانواده‌ها در استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ 04 August 2022

سید محمود حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های فرهنگی شامل کاور، روسری و سربند بسته‌بندی شده که به صورت رایگان در بین خانواده‌های دارای شیرخواره توزیع شد.

وی ادامه داد: خانواده‌های دارای فرزند شیرخوار از اول محرم با مراجعه به حسینیه آقا ( هیات رزمندگان اسلام در یزد ) و در سایر شهرستان‌های تابعه به مراکز هیات رزمندگان مراجعه و بسته‌ دریافت کردند.

این مسئول بیان کرد: در بیش از ۳۰۰ مکان در سراسر استان مراسم شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم ( فردا ) برگزار می‌شود و این مراسم در شهر یزد در حسینیه آقا در خیابان انقلاب برگزار می‌شود.

به گفته حسینی، مراسم شیرخوارگان حسینی در شهر یزد از ساعت هشت صبح و در سایر مناطق اکثرا صبح و در برخی مناطق بر حسب ضرورت عصر همان روز با برنامه‌های متنوع در فضایی معنوی صورت می‌گیرد.

خانواده‌های مومن و ولایتمدار در این مراسم‌ها در قالب برنامه‌های مختلف با روی دست گرفتن فرزندان شیرخوارشان در جای جای استان به یاد شش ماهه حضرت امام‌حسین (ع) به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: لباس ، شیرخوارگان ، توزیع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار