سرپرست دامپزشکی ابرکوه:
سرپرست شبکه دامپزشکی در دیدار با امام‌جمعه گفت: تاکنون در شهرستان ابرکوه هیچ مورد ابتلا به تب کریمه کنگو دیده نشده و اقدامات پیشگیرانه به‌طور جدی انجام شده و ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ 12 July 2022

«سعید امید سالاری» در دیدار با حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امام‌جمعه ابرکوه اظهار کرد: 70 درصد دام‌های کشتاری شهرستان مربوط به بخش بهمن است که نسبت به سم‌پاشی محل نگه‌داری آنها اقدامات لازم انجام شده و مسئولان و مبادی ذی‌ربط نیز نسبت به تست بهداشتی و سلامت دام‌ها همکاری لازم را دارند.

وی تصریح کرد: در روز عید قربان نیز سه اکیپ از شبکه بهداشت بر کشتار 42 رأس دام نظارت داشتنئ و پس از تأیید سلامت لاشه‌ها، آن را جهت بسته‌بندی و توزیع به مدت 24 ساعت در مرحله پیش سرد قرار دادند.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان نیز ضمن تقدیر از تیم شبکه دامپزشکی شهرستان، اظهار کرد: سخت‌گیری در رعایت اصول بهداشتی برای سلامتی مردم است و اگر چنانچه کسی گوشت دام بیمار به مردم بدهد و سلامت افراد را به خطر اندازد، خیانت به حق‌الناس کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تأکید کرد: کشتارگاه فعلی شهرستان مناسب با حق و شأن مردم نیست و از بخش خصوصی انتظار داریم برای صنعتی شدن این مجموعه ورود کرده و اطمینان داشته باشند از سوی شهرستان‌های مجاور نیز حمایت خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار