دانشگاه علم و هنر یزد در راستای معرفی دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر این دانشگاه در زمینه کسب و کار، مسابقه فیلم کوتاه با موضوع «روایت موفقیت من» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ 10 July 2022

«محمود اشعاری» رئیس دانشگاه علم و هنر در خصوص این مسابقه تصریح کرد: این مسابقه به منظور آشنایی و معرفی دانشجویان و دانش آموختگان برتر و همچنین کمک به کسب و کارهای آنها و تقدیر از آنها برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: دانشجویان می توانند حداکثر ۳۰ تیرماه با در دست داشتن دوربین فیلمبرداری یا حتی تلفن همراه براساس قالب ذکر شده در مدت یک تا پنج دقیقه به ارائه و معرفی خود بپردازند و در صورت وجود، تاثیر دانشگاه علم و هنر را در موفقیت خود بیان کرده و از راه های ارتباطی اعلام شده در اطلاعیه وب سایت دانشگاه https://sau.ac.ir/short_film.html کلیپ خود را ارسال کنند.

اشعاری در خصوص برندگان این مسابقه نیز گفت: از میان کلیپ­‌های ارسالی ۱۰ کلیپ برتر انتخاب و از برگزیدگان حمایت‌های مالی و معنوی صورت خواهد گرفت. علاوه بر این ​ویدئوکلیپ­های انتخاب شده در وب سایت و صفحات مجازی دانشگاه به عنوان تبلیغ و کمک به کسب و کار دانش آموختگان و دانشجویان منتشر و از نفرات برتر علاوه بر معرفی، در مراسم و رویدادهای دانشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۳۰، ۲۵ و ۲۰ میلیون ریال و به سایر نفرات برتر هر کدام پنج میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار